TELEFONO DRAUDIMAS

Telefono draudimas

Nuo šiol galėsite būti ramūs, net jei jūsų telefonas bus:

  • aplietas skysčiu;

  • pažeistas smūgio;

  • sugadintas ugnies;

  • prarastas dėl apiplėšimo.

nuo

3,20 €/mėn.

Telefono draudimas įsigyjant telefoną

Rinktis telefoną

Apie jūsų turimą draudimo sutartį visada galite sužinoti savitarnos svetainėje mano.tele2.lt, esant poreikiui – atsisakyti draudimo galite jums artimiausiame mūsų salone.

nuo

1,20 €/mėn.

Telefono ekrano draudimas įsigyjant telefoną

Rinktis telefoną

Telefono ekrano draudimas

Net jeigu jums telefonas iš rankų nukris ant akmens plytelių ar netyčia jį nustumsite nuo stalo, apsisaugokite nuo netikėtų išlaidų. Sugadintas telefono ekranas bus pakeistas nauju, jei jis:

  • suskils;

  • suduš.

Paslauga prieinama
visiems

Paslauga gali naudotis visi TELE2 klientai, o ne TELE2 klientai
apdrausti telefoną gali pirkdami įrangą be mobiliojo ryšio sutarties.

Naudokite kiek norite,
nutraukite kada norite

Apdrausti įrangą galite iki 5 metų laikotarpiui, o
atsisakyti draudimo apsaugos – bet kada.

Draudimo žalos registravimas

Užpildykite formą ir užregistruokite jūsų telefonui padarytą žalą.

SVARBU: jei apdraustas telefonas suges / suduš karantino metu – prašome pirmiausia registruoti žalą (užpildant formą) ir tik tuomet registruotis kurjerio iškvietimui numeriu +370 617 18888 (ar internetu: smartmaster.lt), arba atšaukus šalyje karantino padėtį, sugedusį telefoną galėsite pristatyti į artimiausią TELE2 saloną.

DUK

Paslaugos kaina

Kas gali apsidrausti?

Kur galima apsidrausti?

Kokie įrenginiai draudžiami?

Kokie įrenginiai nedraudžiami?

Draudimo apmokėjimo būdai

Kur kreiptis atsitikus draudiminiam įvykiui?

Kodėl reikia pildyti pranešimo apie įvykį formą?

Ko reikia kreipiantis dėl draudiminio įvykio?

Kas gali registruoti draudiminį įvykį?

Kas atlieka įrangos priežiūrą ir draudiminį remontą?

Draudimo sąlygos (ankstesnės draudimo sąlygų versijos)