Į viršų
Gauti pasiūlymą

Pamirškite rūpesčius
dėl telefono!

Numesti telefoną nuo stalo, apipilti kava, netyčia įmesti į vandenį… Visa tai sukelia daug nemalonių rūpesčių. Apdrauskite savo telefoną ir jums nebereikės dėl to jaudintis!

Apsaugosime Jūsų telefoną

Nuo šiol galėsite būti ramūs, net jei Jūsų telefonas buvo:

Aplietas skysčiu

Pažeistas smūgio

Sugadintas ugnies

Prarastas dėl apiplėšimo

Paslauga prieinama
visiems

Esate privatus arba verslo klientas? Gal esate ištikimas Pildyk vartotojas, o galbūt išvis nesate Tele2 klientas? Nesvarbu, nes paslauga gali naudotis visi.

Naudokite kiek norite, nutraukite kada norite

Draudimo sutartį galite sudaryti iki 5 metų, o ją nutraukti - bet kada.

Užsisakykite draudimą su nauju telefonu jau dabar!

Įsigydami telefoną bet kuriame Tele2 salone ar el. parduotuvėje, jį apdrauskite iš karto už itin gerą kainą.

Nuo

2,90

Eur/mėn.

Išsirinkite telefoną

Apsaugosime Jūsų telefono ekraną

Net jeigu Jums telefonas iš rankų nukris ant akmens plytelių ar netyčia jį nustūmsite nuo stalo, apsisaugokite nuo netikėtų išlaidų. Sugadintas telefono ekranas bus pakeistas nauju. Net jei jis bus:

Suskilęs

Sudužęs

Paslauga prieinama
visiems

Esate privatus arba verslo klientas? Gal esate ištikimas Pildyk vartotojas, o galbūt išvis nesate Tele2 klientas? Nesvarbu, nes paslauga gali naudotis visi.

Naudokite kiek norite, nutraukite kada norite

Draudimo sutartį galite sudaryti iki 5 metų, o ją nutraukti - bet kada.

Užsisakykite ekrano draudimą su nauju telefonu jau dabar!

Įsigydami telefoną bet kuriame Tele2 salone ar el. parduotuvėje, apdrauskite įrenginio ekraną iš karto už itin gerą kainą.

Nuo

1,00

Eur/mėn.

Išsirinkite telefoną

NAUJIENA! Apdrauskite telefono ekraną MANO TELE2 programėlėje!

Neapsidraudėte telefono jį įsigydami? Nuo šiol „Android“ telefonų savininkai gali apdrausti savo telefono ekraną vos kelių mygtukų paspaudimu!

Prisijunkite prie programėlės ir jauskitės saugūs vos nuo 1,50 Eur/mėn.!

Draudimo paslaugos įmokos dydis sutartims sudarytoms nuo 2017 m. lapkričio 22 d.

Įmokos dydis draudžiant telefoną

Įrangos kaina (Eur) Besąlyginės išskaitos (Eur) Draudimo įmokos dydis (Eur/mėn.)
iki 290 25,00 2,90
291 - 435 35,00 4,50
436 - 700 55,00 6,50
701 - 990 75,00 10,00
991 ir daugiau 95,00 10,00

Įmokos dydis draudžiant telefono ekraną (įsigyjimo metu)

Įrangos kaina (Eur) Besąlyginės išskaitos (Eur) Draudimo įmokos dydis (Eur/mėn.)
iki 290 15,00 1,00
291 - 435 25,00 1,50
436 - 700 35,00 2,50
701 - 990 45,00 5,00
991 ir daugiau 55,00 5,00

Draudimo paslaugos PVM neapmokestinamos.

Atsisakyti paslaugos galite paskambinę nemokamu klientų aptarnavimo numeriu arba bet kuriame Tele2 salone.

• PRIVATŪS klientai
• VERSLO klientai
• PILDYK vartotojai, pasirašydami „Prepaid Smartphone“ sutartį
• Visi klientai, perkantys įrangą be sutarties ar nesinaudojantys TELE2 paslaugomis.

Draudimo paslaugas galima įsigyti telefono pirkimo metu TELE2 salone, pasirašant sutartį telemarketingo būdu arba apsiperkant el. parduotuvėje.
Užsakyti telefono draudimo paslaugos po sutarties sudarymo galimybės NEBUS.
Android operacinės sistemos telefonams apdrausti telefono ekraną bus galima tik MANO TELE2 programėlėje.

• Visi telefonai
• Planšetiniai kompiuteriai

• Modemai
• Laikrodžiai
• Kompiuteriai

• Mėnesinio apmokėjimo draudimas
• Išankstinio apmokėjimo draudimas

Norėdamas užregistruoti draudiminį įvykį, klientas turi visą informaciją apie įvykį užregistruoti draudimas.tele2.lt ir nurodyti visus su įvykiu susijusius faktus bei pridėti reikalingus dokumentus, jei tokių yra (pvz.: policijos pažymą ar/ir kt.)
Gavęs patvirtinimą iš draudimo kompanijos klientas turi atnešti įrenginį į bet kurią TELE2 atstovybę. TELE2 darbuotojai patikrina, ar klientas atnešė tą įrenginį, kuriam buvo registruotas draudiminis įvykis ir persiunčia jį į TPC.

Ši informacija būtina draudimo kompanijai. Pagal šį aprašymą draudikai sprendžia, ar atvejis yra draudiminis.
Jei klientas pamiršo ar nepagalvojo, kad turi iš karto pateikti draudimo apsaugos patvirtinimo dokumentą, kaip vyks draudimo aptarnavimas? –
Nieko tokio. Jeigu TPC pripažins, kad įrenginio remontas nebus garantinis, tuomet TPC kreipsis į mūsų sistemą, kad patikrintų, ar klientas turi draudimą. Jeigu klientas jį turi, tada TPC susisieks su klientu ir paprašys pateikti draudimo apsaugos patvirtinimą bei užpildytą pranešimo apie įvykį formą.
SVARBU: Klientai turi kreiptis ne vėliau nei per 7 d. nuo įvykio, kai buvo padaryta žala įrenginiui ar įrenginys buvo pavogtas.
SVARBU: Skolingiems klientams draudimas registruoti įvykio neleis. T. y. jei klientas turės pradelstų sumokėti sąskaitų, draudiminis įvykis nebus registruojamas. Klientas privalės sumokėti sąskaitą ir registruoti įvykį iš naujo.

• Draudimo apsaugos patvirtinimo dokumento (jei draudimas tikrai galioja, šis nėra būtinas)
• Draudiminio įvykio aprašymo

Remontą ir ekspertizes atlieka tik TELE2 Telefonų priežiūros centras (TPC).