Nuo šiol galėsite būti ramūs, net jei jūsų telefonas bus:
aplietas skysčiu;
pažeistas smūgio;
sugadintas ugnies;
prarastas dėl apiplėšimo.
nuo
Telefono draudimas įsigyjant telefoną
Apie jūsų turimą draudimo sutartį visada galite sužinoti savitarnos svetainėje mano.tele2.lt, esant poreikiui – atsisakyti draudimo galite jums artimiausiame mūsų salone.
nuo
Telefono ekrano draudimas įsigyjant telefoną
Net jeigu jums telefonas iš rankų nukris ant akmens plytelių ar netyčia jį nustumsite nuo stalo, apsisaugokite nuo netikėtų išlaidų. Sugadintas telefono ekranas bus pakeistas nauju, jei jis:
suskils;
suduš.
Paslauga gali naudotis visi TELE2 klientai, o ne TELE2 klientai
apdrausti telefoną gali pirkdami įrangą be mobiliojo ryšio sutarties.
Apdrausti įrangą galite iki 5 metų laikotarpiui, o
atsisakyti draudimo apsaugos – bet kada.
Užpildykite formą ir užregistruokite jūsų telefonui padarytą žalą.
SVARBU: jei apdraustas telefonas suges / suduš karantino metu – prašome pirmiausia registruoti žalą (užpildant formą) ir tik tuomet registruotis kurjerio iškvietimui numeriu +370 617 18888 (ar internetu: smartmaster.lt), arba atšaukus šalyje karantino padėtį, sugedusį telefoną galėsite pristatyti į artimiausią TELE2 saloną.
Paslaugos kaina
Kas gali apsidrausti?
Kur galima apsidrausti?
Kokie įrenginiai draudžiami?
Kokie įrenginiai nedraudžiami?
Draudimo apmokėjimo būdai
Kur kreiptis atsitikus draudiminiam įvykiui?
Kodėl reikia pildyti pranešimo apie įvykį formą?
Ko reikia kreipiantis dėl draudiminio įvykio?
Kas gali registruoti draudiminį įvykį?
Kas atlieka įrangos priežiūrą ir draudiminį remontą?
Draudimo sąlygos (ankstesnės draudimo sąlygų versijos)
Prisijunkite prie tų, kurie anksčiausiai neria į TELE2 naujienų ir mažų kainų pasiūlymus. Privatumo politika.