Draudimo žalos registravimas
Užpildykite žemiau esančią formą ir užregistruokite jūsų įrenginiui padarytą žalą.
DUK
Paslaugos kaina
Įsigyjamo įrenginio draudimo įmokas galite matyti prie kiekvieno įrenginio modelio.
Draudimo paslaugos PVM neapmokestinamos.
Atsisakyti paslaugos galite paskambinę nemokamu klientų aptarnavimo numeriu arba bet kuriame TELE2 salone.
Kas gali apsidrausti?
-
TELE2 PRIVATŪS klientai
-
TELE2 VERSLO klientai
-
PILDYK vartotojai, pasirašydami „Prepaid Smartphone“ sutartį
-
Visi klientai, perkantys įrangą be sutarties ar nesinaudojantys TELE2 paslaugomis
Kur galima apsidrausti?
Draudimo paslaugą galima įsigyti įrenginio pirkimo metu TELE2 salone, pasirašant sutartį telemarketingo būdu, apsiperkant TELE2 el. parduotuvėje, o taip pat per 14 dienų po pirkimo sutarties sudarymo.
Kokie įrenginiai draudžiami?
-
Visi telefonai
-
Planšetiniai kompiuteriai
-
Išmanieji laikrodžiai
-
Nešiojamieji kompiuteriai
-
Televizoriai
Kokie įrenginiai nedraudžiami?
-
Modemai
-
Stebėjimo kameros
-
Ausinės
-
Kolonėlės
Draudimo apmokėjimo būdai
-
Mėnesinio apmokėjimo draudimas
-
Išankstinio apmokėjimo draudimas (6, 9 arba 12 mėn.)
Kur kreiptis atsitikus draudiminiam įvykiui?
Jei norite užregistruoti įvykį, turite užpildyti draudimo žalos registracijos formą ir nurodyti visus su įvykiu susijusius faktus bei pridėti reikalingus dokumentus, jei tokių yra (pvz.: policijos pažymą ar / ir kt.).
Elektroniniu paštu gavę iš draudimo kompanijos patvirtinimą, atneškite sugadintą įrangą į bet kurį TELE2 saloną. Salono darbuotojai, sutikrins, ar remontui atneštas tas įrenginys, kuriam buvo registruotas draudiminis įvykis, ir persiųs telefoną į SMART MASTER išmaniųjų įrenginių servisą.
SVARBU: Užpildyti žalos registracijos formą ir pranešti apie įvykį turite ne vėliau kaip per 7 d. nuo sužinojimo apie įvykį dienos, kai buvo padaryta žala įrenginiui ar įrenginys buvo prarastas dėl apiplėšimo.
Kodėl reikia pildyti pranešimo apie įvykį formą?
Ši informacija būtina draudimo kompanijai draudiminio įvykio įvertinimui.
Jei norite užregistruoti draudiminį įvykį, turite užpildyti draudimo žalos registracijos formą ir nurodyti visus su įvykiu susijusius faktus bei pridėti reikalingus dokumentus, jei tokių yra (pvz.: policijos pažymą ar / ir kt.).
SVARBU: Užpildyti žalos registracijos formą ir pranešti apie įvykį turite ne vėliau kaip per 7 d. nuo sužinojimo apie įvykį dienos, kai buvo padaryta žala įrenginiui ar įrenginys buvo prarastas dėl apiplėšimo.
Ko reikia kreipiantis dėl draudiminio įvykio?
-
Užpildyti žalos registravimo formą ir nurodyti visus su įvykiu susijusius faktus bei pridėti reikalingus dokumentus, jei tokių yra (pvz.: policijos pažymą ar / ir kt.).
-
Sulaukus draudiko patvirtinimo laiško ir atvykus į artimiausią saloną, pateikti draudiko laiške nurodytus dokumentus bei sugadintą įrangą (negalioja vagystės su apiplėšimu atveju).
-
Jei draudimo sutartis sudaryta įmonės vardu, pristatant įrangą remontui ir atsiimant sutaisytą, prašysime pateikti darbuotojui išduotą įmonės įgaliojimą atlikti šiuos veiksmus.
SVARBU: Jei esate skolingas TELE2, prieš pildant žalos pranešimo formą, prašysime sumokėti susidariusią skolą. Tą atlikus sistema leis sėkmingai registruoti įvykį.
Kas gali registruoti draudiminį įvykį?
-
Apdraustasis
-
Apdraustojo šeimos nariai
Kas atlieka įrangos priežiūrą ir draudiminį remontą?
Remontą ir ekspertizes atlieka SMART MASTER išmaniųjų įrenginių servisas.
Draudimo taisyklės iki 2020-08-01
Parsisiųskite draudimo sąlygas, kurios galioja sutartims, sudarytoms nuo 2020 m. kovo 1 d. iki 2020 m. rugpjūčio 1 d.:
Parsisiųskite draudimo sąlygas, kurios galioja sutartims, sudarytoms nuo 2019 m. kovo 1 d. iki 2020 m. kovo 1 d.:
-
Ekrano draudimo sąlygos (draudžiant įrenginį MANO TELE2 programėlėje)
-
Ekrano draudimo informacinis dokumentas (draudžiant įrenginį MANO TELE2 programėlėje)
Parsisiųskite draudimo sąlygas, kurios galioja sutartims, sudarytoms iki 2019 m. kovo 1 d.: