Prekių pristatymas

ir grąžinimas

Prekių pristatymas nemokamas.

Visoje Lietuvoje per 2-4 d. d.

Užsakymus pristatome nuo 18 €.

Greitas, saugus ir bekontaktis pristatymas

  • Prekes gali atsiimti tik užsakymą atliekantis žmogus sutarties sudarymo atveju, jeigu perkate be sutarties, užsakymą gali atsiimti ir kitas asmuo, tik tuo atveju turi iš anksto parašyti el. paštu pasiulymai@tele2.lt

  • Atvykus kurjeriui, atidžiai apžiūrėkite ar prekės pakuotė nėra pažeista. Jeigu patikrinę pastebite defektus, prašome per 1 darbo dieną kreiptis tel Nr. 117 arba el. paštu pasiulymai@tele2.lt.

Jei vykdant gautą užsakymą buvo pastebėta tinklalapyje pirkimo metu nurodyta akivaizdžiai klaidinga prekės kaina ar prekės kiekiai, viršijantys pardavėjo turimą faktinį prekių kiekį, TELE2 turi teisę atšaukti užsakymą per 3 darbo dienas nuo jo gavimo ir apmokėjimo momento. Klientas apie tai informuojamas el. laišku, o sumokėti pinigai grąžinami ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po Kliento informavimo.

Garantinė priežiūra

 

Nepaisant to, kur jį įsigijote, garantinei priežiūrai ar remontui savo įrenginį registruokite Smart Master išmaniųjų serviso centre.

Paslaugos vykdomos nuotoliniu būdu – įrenginį iš jūsų paims kurjeris ir po remonto pristatys į jums patogią vietą.

Prieš įduodant įrenginį kurjeriui, svarbu tinkamai ir saugiai jį supakuoti. Patarimai kaip teisingai supakuoti čia.

Prieš registruojant prekę gedimui ir ją pakuojant įsitikinkite, ar turite:

  • Telefono įsigijimą patvirtinantį dokumentą (kasos kvitą arba sutarties kopiją).

  • Įrenginio IMEI kodą. Jį galite rasti ant telefono galinio dangtelio, SIM stalčiuje, ant pirkimo dokumento arba suvedę tokią klavišų kombinaciją: *#06#

  • Jei įrenginys turi įkrovimo gedimą, siunčiant įdėkite ir įrenginio įkroviklį.

Prekių grąžinimo taisyklės

Ką svarbu žinoti prieš grąžinant įrangą?