Bendraukite
neribotai kasdien
Turime puikių pasiūlymų tiek esamiems klientams, tiek tik planuojantiems pereit į TELE2.
Išsirinkite jums tinkamiausią pokalbių planą!
5 GB
10 GB
25 GB
50 GB
Neriboti GB
Jeigu šiuo metu jau turite pokalbių planą pas kitą operatorių
Ieškote pokalbių plano pasiūlymo ateičiai? Palikite kontaktus ir mes susisieksime jums tinkamu laiku su geriausiu pasiūlymu jums. Palikti kontaktus galite čia.
Sąžiningo naudojimosi taisyklės
Planams taikomos sąžiningo naudojimosi taisyklės, todėl paslaugų teikimas gali būti apribotas, pasiekus nustatytus limitus. ES šalyse taikomas duomenų kiekio perskaičiavimas. Išnaudoję suteikiamą (ES/EEE šalyse – perskaičiuotą) duomenų kiekį, galėsite jį papildomai užsisakyti, pasirinkdami iš Jums pateiktų pasiūlymų. Išsamiau www.tele2.lt/ES arba paskambinus trumpuoju numeriu 117.
Išnaudojus planuose suteikiamą duomenų kiekį, jums bus suteikta galimybė užsisakyti bei naudoti naują duomenų paketą.
Plano užsakymo sąlygos
Planų kainos galioja, kai sutartis sudaroma 18 (be įrangos) arba 24 mėn. (su įranga) mėnesių terminu. Praėjus 18 ar 24 mėn. terminui, nuolaida planui nebebus taikoma. Praėjus 24 mėn. terminui, nuolaida planui nebebus taikoma.
Sudarant neterminuotą paslaugų sutartį, papildomos paslaugos į mokėjimo plano kainą neįtraukiamos ir taikomos standartinės plano kainos.
Palyginamoji kaina yra plano kaina pasirašant neterminuotą sutartį.
Nemokamos papildomos paslaugos
Nemokamas Go3 televizijos (televizija + filmai) išbandymas galioja tik nebandžiusiems Go3 paslaugos paskutinius 12 mėn. Pirmą mėnesį paketo kaina 0 €/mėn, kitus mėnesius 11,99 €/mėn. Sutartį galėsite nutraukti bet kada.
Nemokamos Mobile-ID paslaugos išbandymas 3 mėn. galioja ją aktyvinus ar užsakius ne vėliau kaip per 30 dienų nuo naujo plano sutarties pasirašymo datos. Mobile-ID pasiūlymas galioja sudarant terminuotą plano sutartį. Praėjus 3 mėn. bus taikomas 1,99 €/mėn. paslaugos mokestis.
Nemokamas Interneto apsaugos išbandymas galioja 2 mėn. nuo plano užsakymo. Artėjant nemokamo periodo pabaigai informuosime jus ir galėsite nuspręsti ar norite toliau naudotis paslauga. Praėjus 2 mėn. bus taikomas 1,49 €/mėn. paslaugos mokestis. Paslaugą galėsite nutraukti bet kada manotele2.lt savitarnos svetainėje, paskambinę į Klientų aptarnavimo centrą ar apsilankę TELE2 salone.
Kaip nustatyti 5G iPhone telefone?
Jums nereikia nieko aktyvuoti, išskyrus atnaujinti operacinę sistemą į naujausią jos versiją – „iOS 16.2“.
Jei nematote 5G ženkliuko „iPhone“ telefone, spauskite „Settings“ – „Mobile Data“ – „Mobile Data Options“ – „Voice & Data” – ir nustatykite „5G Auto”arba „5G On”.
Su „5G On” visada jungsitės prie 5G tinklo, kai tam bus galimybė. Tik šis pasirinkimas gali sutrumpinti baterijos veikimo laiką.
Su „5G Auto“ tausosite akumuliatorių, nes įrenginys automatiškai jungsis į 4G tinklą, jei jūsų buvimo vietoje 5G nesuteiks pastebimai didesnio greičio.
Nieko aktyvuoti nereikės ir „Samsung S22“ serijos telefonuose.
5G ryšio funkciją galės aktyvuoti šių „iPhone“ ir „Samsung“ modelių turėtojai: „iPhone 12 Mini“, „iPhone 12“, „iPhone 12 Pro“, „iPhone 12 Pro Max“, „iPhone 13 Mini“, „iPhone 13“, „iPhone 13 Pro“, „iPhone 13 Pro Max“, „iPhone SE (3rd generation)“, „iPhone 14“, „iPhone 14 Pro“, „iPhone 14 Pro Max“, „iPhone 14 Plus“, „Samsung S22“, „Samsung S22+“ ir „Samsung S22 Ultra“.

Norite tapti TELE2 klientu
ir išsaugoti turimą numerį?

Esate verslo klientas?
Turime pasiūlymų jūsų verslo poreikiams.