DUK

Atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus rasite čia.

Perkant internetu ir pasirinkus pristatymą nurodytu adresu, ar pristatymo metu turėsiu ką nors mokėti kurjeriui, pvz. pradinę įmoką už įrangą?

Ar yra taikomas užsakymo pristatymo į namus mokestis?

Per kiek laiko bus pristatytas užsakymas?

Ar galiu grąžinti įrangą, kurią pirkau internetinėje parduotuvėje?

Kas nutiks, jei mėnesio eigoje išnaudosiu visą duomenų kiekį, kuris yra plane?

Kas nutiks, jei mėnesio eigoje išnaudosiu plane esančių minučių kiekį?

Ar sutarties eigoje galėsiu pasikeisti turimą planą į kitą planą?

Ar galiu perkelti numerį iš kito tinklo?

Ar galiu perkelti numerį iš Pildyk?

Kaip galiu sužinoti, kada baigiasi mano sutartis?

Kokiam laikui suteikiama įsigyto įrenginio kokybės garantija?

Kaip galiu užsakyti draudimo paslaugą įrenginiui?

Kokios yra išlygos dėl parametrų?