Pratęsta garantija
Prailginkite pirkinio garantijos laikotarpį ir džiaukitės savo įrenginiu dar ilgiau.

Kas yra pratęsta garantija?
Tai paslauga, kurios metu yra suteikiamas nemokamas įrangos techninis aptarnavimas, kai gamintojo suteikta garantija jau nebegalioja. Pratęsta garantija - jūsų ramybės širdyje jausmas garantinio aptarnavimo laikotarpiu, kadangi techninio gedimo metu jūsų įrenginys bus suremontuotas arba pakeistas nauju.
Kaip tai veikia?
Net du metus po to, kai pasibaigs gamintojo garantinio aptarnavimo laikotarpis, pasirūpinsime įrenginio vidinių gedimų taisymu arba sugedusio įrenginio pakeitimu nauju. Sugedus įrenginiui jums tereiks užregistruoti gedimą ir pristatyti jį į artimiausią TELE2 saloną.

Produktai, kuriems galioja pratęsta garantija

Kaip įsigyti?
Pratęstos garantijos paslaugą įsigykite kartu su įrenginiu, ten kur jį perkate - TELE2 salone arba e-parduotuvėje www.tele2.lt. Jums padės salono konsultantas, o e-parduotuvėje paslaugą galėsite prisidėti prie savo pirkinių krepšelio.

Kam galioja?
Pratęstos garantijos paslauga gali naudotis visi TELE2 klientai, įsigyjantys įrangą už pilną kainą arba sudarydami paslaugų sutartį 24/36 mėn., o ne TELE2 klientai pratęstą garantiją gali įsigyti pirkdami įrangą be mobiliojo ryšio sutarties.
DUK
Kas gali įsigyti pratęstos garantijos paslaugą?
-
TELE2 klientai, turintys pokalbių arba Laisvo interneto planus.
-
TELE2 Verslo klientai.
-
PILDYK vartotojai, pasirašydami „Prepaid Smartphone“ sutartį.
-
Kitų operatorių klientai, perkantys įrangą be sutarties ar nesinaudojantys TELE2 paslaugomis.
Ar galiu vėliau įsigyti pratęstos garantijos paslaugą, nei perkant įrenginį?
Pratęstos garantijos paslaugą galite įsigyti tik tuo pačiu metu, kuomet perkate įrenginį e–parduotuvėje arba TELE2 salone.
Pratęstos garantijos apmokėjimo būdai
TELE2 klientai – gali apmokėti per 24 mėn. laikotarpį mokėdami mėnesines įmokas arba iš karto sumokant visą įmoką. Įmokos įtraukiamos į turimą TELE2 sąskaitą.
Kitų operatorių klientai – paslaugą gali apmokėti sumokėdami visą įmoką iš karto.
Kokiam periodui galima pasirinkti pratęstos garantijos paslaugą?
Pratęstos garantijos paslaugą galima rinktis vienerių arba dviejų metų laikotarpiui. Bendras įrangos garantinis laikotarpis perkant pratęstą garantiją 1 metams - 36 mėnesiai, o renkantis pratęstą garantiją 2 metams – 48 mėnesiai.
Paslaugos kaina
+ 12 mėnesių laikotarpiui |
|
+ 24 mėnesių laikotarpiui |
| |
Įrangos kaina be nuolaidos, EUR |
Mokant per mėn., EUR |
Mokant iš karto, EUR |
Mokant per mėn., EUR |
Mokant iš karto, EUR |
Iki 290 |
0,75 |
18,00 |
1,25 |
30,00 |
Nuo 291 iki 435 |
1,25 |
30,00 |
2,00 |
48,00 |
Nuo 436 iki 700 |
2,25 |
54,00 |
3,25 |
78,00 |
Nuo 701 iki 990 |
3,25 |
78,00 |
4,75 |
114,00 |
Nuo 991 iki 1300 |
4,00 |
96,00 |
6,00 |
144,00 |
Nuo 1301 iki 2000 |
5,50 |
132,00 |
8,00 |
192,00 |
Nuo 2001 |
8,50 |
204,00 |
12,50 |
300,00 |
Kada negalioja pratęstos garantijos paslauga?
-
Kai už pratęstos garantijos paslaugą dar nėra sumokėta visa paslaugos kaina;
-
Neįmanoma nustatyti apsaugoto įrenginio identifikacinio numerio (IMEI ar kitų tikslių identifikacinių duomenų);
-
Įrenginys pažeistas dėl netinkamo naudojimo, mechaninio, drėgmės, ugnies ar kitokio aplinkos poveikio;
-
Įrenginys prarastas dėl įvykdytos nusikalstamos veikos (vagystė, apiplėšimas ir kt.);
-
Sugedimo / funkcijų sutrikimo metu įrenginyje buvo instaliuota ne gamintojo numatyta operacinė sistema;
-
Įrenginio taisymo / keitimo išlaidos yra dengiamos pagal kitą tam pačiam įrenginiui taikomą kokybės garantiją ar draudimo paslaugą;
-
Pagal matomas pasekmes įrenginys buvo taisomas savarankiškai arba neautorizuotame taisymo centre ir / ar jo detalės yra pakeistos ne originaliomis atitinkamomis detalėmis;
-
Netaikoma įrenginio priedams ir / ar papildomai pridedamoms dalims / detalėms, taip pat – įrenginio operacinei sistemai ar kitokiai įrenginio programinei įrangai;
-
Netaikoma atlyginant įrenginio keitimo / remonto išlaidas, patirtas keičiant ar taisant įrenginį ne TELE2 nurodytame remonto centre.
Kaip galiu nutraukti pratęstos garantijos sutartį?
Nepatirdamas papildomų išlaidų galite nutraukti pratęstos garantijos paslaugą anksčiau nei baigiasi numatytas paslaugos galiojimo terminas:
-
per 30 dienų nuo Sertifikate nurodytos jo išdavimo datos;
-
jeigu sertifikate nurodytas įrenginys buvo prarastas dėl įvykdytos nusikalstamos veikos (pateikiant atitinkamą įvykį patvirtinančius teisėsaugos išduotus dokumentus);
-
įrenginys pagal taikomas garantijos, teisinio reguliavimo sąlygas buvo grąžintas pardavėjui TELE2 per gamintojo suteikiamos kokybės garantijos laikotarpį, atlyginant įrenginio pirkėjui už įrenginį sumokėtą kainą;
Visais kitais atvejais nutraukus sutartį bus taikomas sudarymo, vykdymo ir nutraukimo administravimo išlaidų atlyginimo mokestį - 15 €. Bet ar tikrai verta nutraukti tokią gerą ir ramybę suteikiančią paslaugą?!!! Spręsti jums, mūsų rekomendacijos - to nedaryti.
Kur kreiptis dėl įrenginio remonto?
Sugedus įrenginiui, apie gedimą galite pranešti registruodami remontą interneto svetainėje http://garantija.tele2.lt/ arba apsilankydami TELE2 salone.