Tai labai paprasta
Išsirinkite TELE2 planą arba planą su telefonu ir užsakymo metu pasirinkite numerio perkėlimą iš kito tinklo bei pasirinkite datą.
Prieš perkeliant numerį
Kitų operatorių abonentams
-
Savo numerį į TELE2 gali perkelti visi kitų mobiliųjų tinklų abonentai, kurie turi veikiantį (-ius) numerį (-ius) savo vardu.
SVARBU. Prieš perkeldami numerį, pasitikslinkite savo sutarties galiojimą dabartinio operatoriaus savitarnos svetainėje.
Išankstinio mokėjimo klientams
-
Pateikite savo duomenis dabartiniam operatoriui, prisijungę prie savitarnos svetainės. Prie telefono numerio nurodykite asmens kodą.
SVARBU. Iki perkėlimo išnaudokite sąskaitoje turimus pinigus ir naudas (minutes, MB, SMS), nes jie nebus perkelti į naują TELE2 sąskaitą.

Svarbi informacija
Perkeliant numerį
-
Jūsų pateikiami asmens duomenys turi sutapti su operatoriaus, iš kurio norite perkelti savo numerį, duomenimis.
-
Perkeliamas numeris turi būti aktyvus.
-
Numeris turi priklausyti operatoriui, kurį nurodėte perkėlimo metu.
-
Nurodytam numeriui negali būti vykdomas kitas perkėlimo procesas.
Perkėlimo trukmė
-
Numerio perkėlimas trumpiausiai trunka 1 d. d. nuo sutarties pasirašymo.
-
Numerio perkėlimui galite pasirinkti bet kurią darbo dieną. Perkėlimo dieną galimi ryšio sutrikimai.
-
Praradę senojo operatoriaus ryšį telefone, įsidėkite naują TELE2 kortelę.