Sėkmės istorija

150 žmonių komandai vadovaujanti Dovilė per pirmą
darbo pokalbį nustebino netipine išvaizda: darbdavys tai laikė privalumu

Vadovauti 150-ies žmonių komandai atrodytų nemenkas iššūkis, tačiau Dovilė Andriuškaitė, „Tele2“ kontaktų centro vadovė su tuo susitvarko puikiai. Lyderystė Dovilei neatsiejama nuo žmonių, todėl, kaip sako ji, pagrindinis užsibrėžtas tikslas – dirbti taip, kad savo komandą galėtų atvesti į sėkmę.

Nestandartinę išvaizdą palaikė kūrybiniu polėkiu

„Savo pažintį su „Tele2“ pradėjau kaip klientų aptarnavimo specialistė išorės partnerių skambučių centre. Prabėgus keliems metams šią poziciją pajaučiau išaugusi. Tuomet keletą metų nusprendžiau save išbandyti kitoje įmonėje, tačiau supratau, kad noriu grįžti į „Tele2“. Per paskutinius tris su puse metų pakeičiau net 3 darbo pozicijas. Iš kontaktų centro komandos vadovės, po metų pradėjau dirbti ekspertų komandos vadove, o paskutinius pusę metų matuojuosi kontaktų centrų vadovės rolę. Šiuo metu mano vadovaujamame centre dirba net 150 darbuotojų“, – sako D.Andriuškaitė.

Prisiminusi savo karjeros „Tele2” pradžią Dovilė šypsosi – ji niekaip negali pamiršti darbo pokalbio, į kurį atėjo atrodydama gana netipiškai.

„Buvau nusiskutusi pusę galvos, ant viršugalvio turėjau garbanotą kuodą, auskarą nosyje. Visgi, mane sužavėjo tai, kad mano išvaizda liko antrame plane. Pokalbio metu buvo atsižvelgta tik į mano patirtis, žinias, sugebėjimus. Kontaktų centro vadovei tuo metu išskirtinė mano išvaizda netgi atrodė kaip kūrybinis polėkis, o ne reprezentacijos trūkumas“, – pasakoja D. Andriuškaitė.

Norint būti pastebėtam – svarbu įsitraukti į įmonės veiklą

Kalbėdama apie dalykus, iš kurių ji mokosi Dovilė pirmiausia įvardija savo buvusią ir esamą savo vadovus, kurie yra dideli jos įkvepėjai.

„Man atrodo, kad dirbant tokį darbą kiekvieną dieną mokausi iš situacijų, su kuriomis susiduriu, iš klaidų, kurias tenka padaryti, iš žmonių, su kuriais dirbu. Šis procesas – nepertraukiamas. Dar nėra buvę tokios dienos, kai galėčiau atsisėsti ir pasakyti, kad dabar žinau ir moku viską“, – šypsosi ji.

Nors Dovilė sako sau esanti pakankamai kritiška, ji mano, kad proaktyvumas, veiklumas – faktoriai, kurie smarkiai prisidėjo kylant karjeros laiptais. Kuo daugiau įsitrauki į organizacijos veiklą, kuo daugiau pridėtinės vertės jai sukuri – tuo esi labiau pastebimas ir vertinamas, įsitikinusi ji.

Lyderystę Dovilė įvardija, kaip labai kompleksinį ir labai daug dalykų apjungiantį žodį, tačiau visų pirma, ši sąvoka jai siejasi su žmonėmis.

„Lyderio užduotis yra pašalinti žmonėms kliūtis į sėkmę. Darbe su žmonėmis – iššūkių netrūksta, todėl norint, kad sektųsi – svarbiausia yra mėgti tai, ką darai. Dar viena svarbi savybė, ypatingai dirbant vadovaujantį darbą, mano nuomone, yra lankstumas, mokėjimas komunikuoti. Na, ir, žinoma, teisingai pasirinktos strateginės kryptys“, – sako ji.

Didžiausias iššūkis – per karantiną

Kalbėdama apie didžiausią darbinį iššūkį D. Andriuškaitė prisimena karantiną.

„Kai prasidėjo karantinas ir buvo nuspręsta, kad fiziškai dirbti „Tele2“ salonai negalės – su visa komanda turėjome greitai sugalvoti, ką daryti. Kažkas pasirūpino kompiuteriais, kažkas – prieigomis, kad darbuotojai galėtų jais naudotis. Per savaitgalį pasiekėme, kad žmonės, kurie dirba salonuose, pirmadienį jau galėtų klientus aptarnauti iš namų. Tai padaryti nebuvo lengva, nes žmonės dirba skirtinguose miestuose – reikėjo viską sustyguoti, suvaldyti, kad jie rastų informaciją, žinotų, kaip viskas veikia. Tai buvo ne tik vienas didžiausių iššūkių, bet ir labai pavykęs pavyzdys, kaip atrodo geras komandinis darbas“, – pasakoja ji.

Vertina darbe suteikiamą laisvę

Rytą D.Andriuškaitė visuomet pradeda nuo komandų vadovų susitikimo. Jo metu būna aptariami ir suplanuojami svarbiausi dienos, o kartais ir visos savaitės darbai. Didelę Dovilės dienos dalį užima įvairiausi susitikimai, padedantys sklandžiau įgyvendinti klientų aptarnavimo aspektus bei atrankos į darbo pozicijas – jeigu atsiranda toks poreikis. Kadangi D. Andriuškaitė dažnai negali nuspėti, kaip pasisuks jos diena – kasdien dalį savo darbo laiko ji pasilieka nenumatytiems atvejams, kuriuos gali prireikti greitai išspręsti.

„Tempas dirbant kontaktų centro vadove – tikrai nėra mažas, tačiau aš vertinu tai, kad „Tele2“ suteikia daug laisvės. Laisvė šiame darbe pasireiškia galimybe mokytis iš savo klaidų, suprasti kokia linkme nori kreipti savo karjerą, galiausiai ir pasirinkimu dirbti per nuotolį ar iš ofiso. Manau, kad klientų aptarnavimo srityje yra ugdoma be proto daug įgūdžių, kurie vėliau praverčia nesvarbu, kokį tu kelią pasirinksi“, – teigia ji.

Darbas „Tele2“ daug kam pirmiausia asocijuojasi su technologijomis, – ir tai, anot Dovilės – tiesa. Tačiau ji užtikrina – visų pirma šis darbas yra apie žmones, kurie naudojasi mobiliojo ryšio operatoriaus paslaugomis.