Atnaujinęs pokalbių robotą Adas gavo atsakingą poziciją:
per metus pareigose kilo net du kartus
A. Tamošiūnas savo karjerą „Tele2“ pradėjo vos prieš metus. Būdamas antro kurso Vilniaus universiteto informacinių technologijų studentu jis ieškojo darbo, kurį galėtų derinti su studijomis. Taip jis atsidūrė „Tele2“. Ado karjeros šuoliai vystėsi išties greitai. Iš pradžių jis dirbo jaunesniuoju klientų konsultantu. Prabėgus pusei metu tapo vyresniuoju konsultantu, o dar po kelių mėnesių – gavo pokalbių roboto koordinatoriaus poziciją. Šiuo metu jau du mėnesius jis yra atsakingas už dirbtinio intelekto įrankio kūrimą, tobulinimą ir integracijas.
„Kai dirbau konsultantu mes turėjome savo vidinį robotą. Šio projekto idėja – padėti naujokams greičiau išmokti reikalingas procedūras, kokybiškiau aptarnauti klientus. Mane šis dalykas patraukė, nes pats neseniai dar buvau pabaigęs klientų aptarnavimų mokymus. Daug ko nežinojau, daug ko nemokėjau, vis eidavau konsultuotis pas kolegas. Būtent dėl to šis projektas mane ir sudomino“, – sako A. Tamošiūnas.
Vedamas smalsumo jis išbandė roboto galimybes, kurios Adui šiek tiek nepatiko. Tuomet savo vadovams A. Tamošiūnas pranešė, kad norėtų šį robotą kiek patobulinti.
„Per kelis mėnesius šį robotą perdariau: pakeičiau visą jo logiką, struktūrą, apmokymus – galima sakyti, kad sukūriau antrinę jo versiją. Nuolat fiksuodavau visus pakeitimus ir netrukus buvau įvertintas“, – pasakoja A. Tamošiūnas.
Nors Adas studijavo IT, iki tol panašios patirties nebuvo turėjęs, o ir studijų programoje nebuvo dirbtinio intelekto kurso, tačiau naujovės, technologijos Adą nuolat traukė. Šie pomėgiai, universitete įgytos ir praktikoje pritaikytos žinios, anot jo, ir prisidėjo prie tokio staigaus karjeros šuolio.
Adas pasakoja, kad šiuo metu jo darbo dienos yra ganėtinai dinamiškos. Pirmiausia, jis turi išsiųsti įvairiausių užklausų tikslus, atnaujinti statistikos duomenis, tuomet prasideda esamų robotų mokymas. Robotus Adas moko per bendravimo su klientais istorijas, klaidas, nuklydimus. Tuomet jis stebi, kaip pokalbiai tarp klientų ir roboto vyksta realiu laiku.
„Kai robotas yra sukuriamas, į jį sukeliama aktuali informacija. O, tam, kad robotas su ta informacija mokėtų elgtis tikslingai – reikia jį apmokyti. Jam užduodami klausimai, kurie yra aktualūs klientams, sukuriami raktažodžiai, kurių klientai gali ieškoti. Iš esmės, toks robotas yra didelis klausimų skilčių ir temų tinklas. Klientams atėjus į internetinės svetainės savitarną robotas su jais pasisveikina, pateikia aktualiausias temas, jam taip pat galima užduoti klausimus į kuriuos automatiškai sugeneruojamas atsakymas“, – apie savo darbo specifiką aiškina A. Tamošiūnas.
Adas sako, kad pradėjus dirbti „Tele2” labiausiai jį nustebino lankstumas.
„Nuo pat karjeros pradžios man buvo suteikiamos visos įmanomos galimybės derinti darbą su studijomis, kad ir koks nepalankus mano tvarkaraštis bebūtų. Dabartinėje pozicijoje nesu pririštas prie tam tikrų darbo valandų, darbą galiu derinti pagal sau tinkantį grafiką. Nors ir dirbu, ir studijuoju – labai džiaugiuosi, kad pakankamai laiko lieka ir mėgstamam laisvalaikiui, draugams. Labai mėgstu žaisti tinklinį, važinėti dviračiais, išeiti pasivaikščioti. Kadangi esu IT studentas – nenustebinsiu, kad mėgstu ir kompiuterinius žaidimus“, – pasakoja jis.
Adas prideda, kad nors dirba srityje, glaudžiai susijusia su technologijomis – šiame darbe, pasak jo, vietos atsiras žmonėms su pačiais įvairiausiais pomėgiais. „Manau, kad perspektyvias karjeros galimybes turi kiekvienas. Viskas priklauso tik nuo pačio žmogaus, jo noro, smalsumo. Dirbant šį darbą aš matau daug galimybių, o ir aplinkybės tobulėjimui yra tikrai palankios. Jaučiu, kad darbai čia yra pastebimi ir vertinami“, – pabrėžia jis.
Prisijunkite prie tų, kurie anksčiausiai neria į TELE2 naujienų ir mažų kainų pasiūlymus. Privatumo politika.