Eiti prie pagrindinio turinio

Pagalba

Paieška

Automobilis laukia, o su parkavimo paslauga kažkas nepavyksta? 

Štai ką patartume daryti: 

  • pirmiausia pasitikrinkite, ar nėra viršytas kredito limitas;

  • ar nebuvo blokuojamos papildomai apmokestinamos paslaugos (užsakant paslaugą);

  • jeigu parkavimo paslauga užsakinėjama SMS žinutėmis, pasitikrinkite, ar yra nustatytas leidimas siųsti papildomai apmokestinamas SMS žinutes (angl. premium SMS).

  • jeigu SMS vis tiek nepavyksta išsiųsti, perkraukite įrangą arba, esant galimybei, išbandykite SIM kitame telefone;

  • jeigu SMS žinutę išsiųsti pavyksta, tačiau užsakyti paslaugos – ne, pasitikrinkite, ar SMS žinutėje nurodytas teisingas raktažodis.

Jeigu aukščiau nurodyti patarimai nepadėjo, kreipkitės į TELE2 Klientų aptarnavimo centrą. 

Gero kelio!

Naudingos nuorodos

TELE2 – populiariausias mobiliojo ryšio operatorius Lietuvoje