Pagalba
Automobilis laukia, o su parkavimo paslauga kažkas nepavyksta?
Štai ką patartume daryti:
-
pirmiausia pasitikrinkite, ar nėra viršytas kredito limitas;
-
ar nebuvo blokuojamos papildomai apmokestinamos paslaugos (užsakant paslaugą);
-
jeigu parkavimo paslauga užsakinėjama SMS žinutėmis, pasitikrinkite, ar yra nustatytas leidimas siųsti papildomai apmokestinamas SMS žinutes (angl. premium SMS).
-
jeigu SMS vis tiek nepavyksta išsiųsti, perkraukite įrangą arba, esant galimybei, išbandykite SIM kitame telefone;
-
jeigu SMS žinutę išsiųsti pavyksta, tačiau užsakyti paslaugos – ne, pasitikrinkite, ar SMS žinutėje nurodytas teisingas raktažodis.
Jeigu aukščiau nurodyti patarimai nepadėjo, kreipkitės į TELE2 Klientų aptarnavimo centrą.
Gero kelio!


