Eiti prie pagrindinio turinio

Pagalba

Paieška

Negalite skambinti į visus numerius?

  • patikrinkite, ar jūsų SIM kortelė registruojasi prie tinklo (ar rodomos ryšio padalos telefone). Jeigu registruojasi, tačiau negalite skambinti, vadovaukitės žemiau nurodytais patarimais. Jeigu kortelė prie tinklo nesiregistruoja – užsisakykite naują SIM kortelę Mano TELE2 savitarnoje, skambučiu į klientų aptarnavimo centrą arba atvykite į saloną;

  • jeigu SIM kortelė prie tinklo registruojasi, tačiau skambučių atlikti vis tiek negalite, perkraukite įrangą;

  • išbandykite SIM kortelę kitoje įrangoje. Jeigu kitoje įrangoje sutrikimas nepasireiškia, kreiptis dėl įrangos remonto;

  • jeigu jūsų numeris buvo blokuotas dėl skolos ar viršijęs kredito limitą, bet atlikus reikiamus veiksmus paslaugomis vis tiek nepavyksta naudotis, kreiptis į klientų aptarnavimo centrą.

Negalite skambinti į vieną konkretų numerį?

  • pirmiausia pasitikrinkite, ar skambučio gavėjo numeris įvestas į adresų sąrašą arba renkamas teisingai (formatas turėtų būti +37068400117 arba 0037068400117);

  • jei skambinant girdimas pranešimas „Abonentas nepasiekiamas“, adresato telefonas yra išjungtas arba už ne ryšio zonoje;

  • jei negirdite jokio pranešimo ar signalo – perkraukite savo telefono aparatą;

  • jei visada girdimas užimtumo signalas, tikėtina, kad adresas jūsų numerį įtraukė į blokuojamų numerių sąrašą.

Negalite skambinti būdami užsienyje?

  • pasitikrinkite, ar skambučio gavėjo numeris įvestas adresų sąraše ar renkamas su šalies kodu (pvz. +37068400117 arba 0037068400117);

  • jeigu skambinantysis ne ES/EEE šalyse, pasitikrinkite, ar nėra viršytas jūsų numerio kredito limitas;

  • nepatogu, bet išbandyti SIM kitame telefone verta;

  • rankiniu būdu prisijunkite prie kito užsienio šalies operatoriaus;

  • jeigu SIM kortelė prie tinklo registruojasi ir nepavyksta atlikti tik skambučių (pvz. internetas veikia), susisiekite su mumis (galite parašyti laišką prisijungę prie savitarnos Mano TELE2 arba parašyti el. laišką);

  • jeigu SIM kortelė nesiregistruoja prie tinklo (skirtingose įrangose), reikia atlikti SIM kortelės keitimą.

Naudingos nuorodos

TELE2 – populiariausias mobiliojo ryšio operatorius Lietuvoje