Pagalba

Ne tas, ne toks ar tiesiog kažkas ne taip? Turite teisę grąžinti. 

Jeigu įrangos pirkimo–pardavimo sutartis (toliau – Sutartis) sudaryta nuotoliniu būdu, jūs turite teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo prekių gavimo dienos nenurodydamas jokios priežasties. Norėdami pasinaudoti šia teise, jūs turite mums pranešti apie Sutarties atsisakymą. Siūlome pasinaudoti Sutarties atsisakymo forma, kurią galite užpildyti iš anksto čia arba atvykę į bet kurį TELE2 saloną kartu grąžindami įsigytas prekes.

DĖMESIO! Įsigyta prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, sukomplektuota, kartu su visais dokumentais ir priedais, su kuriais ji buvo perduota. Prekė ir jos pakuotė gali būti pažeista tiek, kiek būtina prekei apžiūrėti, prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti, t. y. į telefono aparatą neturi būti įdėta ir aktyvuota SIM kortelė, telefono aparate neturi būti asmeninio turinio informacijos, nepakeisti gamykliniai parametrai, neturi būti pašalintos etiketės, apsauginės plėvelės nuo prekės ar jos priedų, prekė negali būti ardyta, sugadinta ar kitaip sumažinta jos vertė. Apžiūrėti prekę reiškia atlikti tokius veiksmus su preke, kuriuos jums būtų leista atlikti su preke TELE2 prekybos salone, t. y. atsargiai išimti iš pakuotės, įjungti, apžiūrėti išoriškai. Prekės apžiūrėjimas negali būti suprantamas kaip prekės naudojimas. Jūs atsakote už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. Prašome atkreipti dėmesį į tai, kad bet koks prekės, jos pakuotės, priedų ar dokumentacijos pakitimas, dėl kurio ji praranda puikią prekinę išvaizdą ir todėl negali būti pateikta pardavimui, reiškia visišką prekės vertės netekimą ir jūs turėsite atlyginti visą prekės kainą. Jei tokiu atveju jums jau yra grąžinti už prekę sumokėti pinigai, TELE2 pateiks jums atskirą naują sąskaitą apmokėjimui, o tokią sąskaitą turėsite apmokėti per joje nurodytą laikotarpį.  

TELE2 įsipareigoja grąžinti jūsų sumokėtas sumas per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą gavimo. TELE2 turi teisę nekompensuoti mokėjimo tol, kol atgaus prekę arba kol jūs pateiksite įrodymus apie tai, kad prekė išsiųsta, priklausomai nuo to, kas įvyksta anksčiau.  

Naudingos nuorodos

Visos paslaugos
TELE2 savitarnoje

Bet kur ir bet kada pratęskite sutartį, apmokėkite sąskaitą, nustatykite kredito limitą, užsakykite papildomų GB ir dar daugybė kitų paslaugų.

Žiūrėti

Nerandate jums
aktualaus klausimo?

TELE2 konsultantai visuomet jūsų paslaugoms.
Visus mūsų telefonų numerius bei el. pašto adresus rasite paspaudę mygtuką.

Žiūrėti

Norite užduotį klausimą
akis į akį?

Atvykite į TELE2 saloną, jie plačiai atidaryti visoje Lietuvoje. Salonų sąrašą ir jų darbo laikus rasite paspaudę mygtuką. 

Žiūrėti