Eiti prie pagrindinio turinio

Pagalba

Paieška

Per galvą verstis nereikia, bet – kuo greičiau, tuo geriau. Sąskaita turi būti apmokama per 30 dienų nuo jos išrašymo datos, tačiau mes rekomenduojame tai padaryti iki mėnesio 25 dienos.

Kodėl? Mokėjimą atlikus vėliau, kitoje sąskaitoje galite rasti įrašytą skolą tuo atveju, jei įmoka nespės laiku pasiekti TELE2 sąskaitos ir apskaitos sistemų. Taip nutinka todėl, kad įmokos gaunamos per 1–5 darbo dienas nuo mokėjimo atlikimo.

Neapmokėta sąskaita po 1 mėnesio tampa skola (sąskaitoje eilutė „Skola / permoka“). Susidariusią skolą apmokėti reiktų kaip įmanoma greičiau, nes priešingu atveju taikomas vėluojančios įmokos administravimo mokestis ir paslaugos gali būti apribojamos – ne pats maloniausias dalykėlis, tiesa? – o už jų atnaujinimą taikomas administracinis mokestis.

Apie sąskaitos apmokėjimo būdus skaitykite čia.

Naudingos nuorodos

TELE2 – populiariausias mobiliojo ryšio operatorius Lietuvoje