Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ tarp tyrime dalyvavusių pripažinta geriausiai klientus aptarnaujančia telekomunikacijų bendrove. Tai atskleidė šiemet Lietuvoje atliktas slapto pirkėjo tyrimas. Jo metu buvo vertinama, kokią aptarnavimo patirtį klientams suteikia tyrime dalyvavę mobiliojo ryšio operatoriai.
„Gera klientų patirtis yra „Tele2“ veiklos pagrindas. Didžiausius pokyčius organizacijai pavyksta pasiekti, kai visi kartu vieningai siekiam tikslo. Ne išimtis ir klientų aptarnavimas – ieškodami būdų, kaip galime kurti dar geresnę jų patirtį, susitelkiame visi – nuo vadovo iki vadybininko“, – sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.
Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ šių metų „Dive Lietuva“ slapto pirkėjo tyrime pasiekė itin aukštą 99,27 proc. įvertinimą. Slapto pirkėjo tyrimas apima daugybę parametrų, vertinančių klientų aptarnavimą ir bendrą patirtį fizinėse parduotuvėse.
Tyrimo metu buvo vertinami atsiliepimai apie aptarnaujančiojo personalo komunikacinius įgūdžius, salono aplinką ir sėkmingą produktų pristatymą klientams, kurie apsilanko fizinėse parduotuvėse.
„Tele2“ klientų aptarnavimo kokybė yra nuolat matuojama pačios įmonės viduje. Bendrovė naudojasi tiek įvairiais įrankiais, kuriais vertina klientų pasitenkinimą, tiek ir atlieka kitus klientų tyrimus ir apklausas. Dirbtinis intelektas įmonėje taip pat padeda geriau įvertinti ir numatyti galimus klientų poreikius.
„Mums svarbu kuo geriau suprasti, ko mūsų klientams reikia. Tyrimai ir analizės padeda visa tai išsiaišinti, tuomet mes žinome ką reikia keisti, kur patobulėti. Svarbu nepamesti fokuso ir užtikrintai eiti savo tikslo link“, – pažymi P. Masiulis.
Per pastaruosius metus bendrovė sėkmingai patobulino klientų aptarnavimo sistemą. Kokybės rodikliai yra įtraukti ir į darbuotojų tikslus. Tai užtikrina, kad visas personalas būtų orientuotas į aukščiausią paslaugų kokybę. Taip pat siekiama skirti individualaus dėmesio kiekvieno darbuotojo tobulėjimui.
„Mūsų įmonės kultūra yra tokia, kad darbuotojams suteikiame daug lankstumo, skatiname darbuotojų savarankiškumą, suteikiame jiems laisvę priimti sprendimus ir aprūpiname visais reikalingais įrankiais. Kai komanda jaučiasi vertinama, ji gali sėkmingai dirbti dėl klientų“, – sako P. Masiulis.
„Tele2“ aukštus aptarnavimo standartus padeda išlaikyti nuolatiniai mokymai ir psichologinė bei emocinė pagalba personalui. Salonų darbuotojai nuosekliai dirba dėl to, kad klientai būtų aptarnauti greitai, efektyviai ir empatiškai.
Daugiau apie slapto pirkėjo tyrimą skaitykite čia.
Prisijunkite prie tų, kurie anksčiausiai neria į TELE2 naujienų ir mažų kainų pasiūlymus. Privatumo politika.