Naujoje „Pildyk“ kalėdinėje reklamoje užkūrė beprotišką vakarėlį 90-ųjų stiliumi: skamba legendinis „Happyendless“ hitas

 2024-12-02 

Naujoje „Pildyk“ kalėdinėje reklamoje užkūrė beprotišką vakarėlį 90-ųjų stiliumi: skamba legendinis „Happyendless“ hitas

Mylimiausias išankstinio mokėjimo mobiliųjų paslaugų prekės ženklas „Pildyk“ pristatė šių metų kalėdinę reklamą. Ryškaus, blizgučiuose skendinčio 90-ųjų stiliaus vakarėlio ašis – viena geriausių Lietuvos šokių muzikos hitų „Happyendless“ daina „Power Forever“. Dominyka Jonušienė, „Pildyk“ prekių ženklo vadovė, sako, kad šis hitas pasirinktas neatsitiktinai.

„Pildyk“ kviečia pasilinksminti ir kokybiškai praleisti laiką kartu. Kaip visada pozityvus, draugiškas ir žaismingas šio prekių ženklo reklaminis klipas šįkart užkūrė siautulingą vakarėlį. Reklamai pasirinkta viena ryškiausių Lietuvos šokių muzikos dainų – „Happyendless“ hitas „Power Forever“, kuri iškart atkuria iš naujo madingą 90-ųjų stilių.

„90-ųjų stilius šiuo metu ne tik trendina jaunimo tarpe, tačiau primena gerus laikus ir vyresniems. Garso takeliui pasirinkome legendinį „Happyendless“ hitą, kuris savo laiku nuolat skambėjo TV ir radijuje, buvo ir tebėra labai mėgstamas įvairaus amžiaus žmonių“, – teigia „Pildyk“ prekės ženklo vadovė.

Be ribų –  visus metus

Pagrindinis reklamos tikslas – pakviesti švęsti be jokių ribų. Auditorijos pamėgtas reklamų personažas katinas „Appsas“ bando sustabdyti vakarėlį, mestelėdamas frazę „viskam yra ribos“. Tačiau geros nuotaikos elfas kėde perskrodžia sieną ir vėl sugrąžina gerą nuotaiką.

„Pastebime, kad klientų poreikiai bendrauti tarpusavyje auga, o duomenų naudojimas internete vis didėja. Norime, kad tai nenutrūktų net ir šventėms pasibaigus, todėl kviečiam laimėti neribotą bendravimą Lietuvoje visiems metams. Iki gruodžio 27 d. vyksta žaidimas „Laimėk metams“, kuriame, įsigiję vieną iš šešių planų, konkurso laimėtojai visus metus galės neribotai naršyti, skambinti ir siųsti SMS, žinoma, laikantis sąžiningo naudojimosi paslaugomis taisyklių“, – sako D. Jonušienė.

Anot D. Jonušienės, nors klipas tiesiog skęsta blizgučiuose ir diskotekos šviesose, įsipina ir tradicinių lietuviškų švenčių motyvų, kurie perteikti „Pildyk“  stiliumi – šmaikščiai ir netikėtai. Pavyzdžiui, blizgučiais nusėta silkės formos pinjata. Kalėdinės reklamos idėjos autoriai – kūrybinė agentūra „Ogilvy Vilnius“. Vaizdo įrašo gamyba pasirūpino produkcijos namai „Full screen“, režisavo – Simonas Aškelavičius. Naujausią „Pildyk“ reklaminį klipą galima išvysti čia.