Karjera – žinomoje tarptautinėje įmonėje, gyvenimas –
gimtajame mieste: Kristina turi abu
Charizmatiškas moters charakteris ir noras bendrauti ją atvedė į kontaktų centrą, kur galimybė rinktis sau patogų darbo laiką ir vietą leidžia Kristinai ne tik skirti daugiau dėmesio sūnui, bet ir suderinti kitas mėgstamas veiklas.
„Itin lankstus darbo grafikas ir galimybė dirbti iš namų man be galo svarbūs, kadangi viena auginu sūnų. Dažnai dirbu ir naktimis, todėl kartais paaukoju miegą, tačiau grafiko patogumas ir galimybė dienomis būti su vaiku atperka viską. Dirbant nuotoliniu būdu svarbus ne tik žmogaus atsakingumas, bet ir įmonės pasitikėjimas darbuotoju, kurį jaučiu kasdien“, – teigia Kristina Šulcienė, „Tele2“ klientų aptarnavimo specialistė.
Kristina beveik 10 metų mokėsi muzikos mokykloje ir grojo net keliais instrumentais, tačiau gavus mokamą studijų vietą, teko keisti gyvenimo planus. Atsisakiusi svajonės, ji nusprendė išvykti dirbti į užsienį, kur išbandė ne tik indų plovėjos, bet ir viešbučio darbuotojos pozicijas. Po beveik metų svetur, pasiilgusi namų ir šeimos, mergina nusprendė grįžti į Lietuvą ir bandyti įsitvirtinti gimtinėje. Jos komunikabilumas ir noras padėti žmonėms nuvedė į visai naują karjeros kryptį – klientų aptarnavimą.
„Grįžusi į Lietuvą iš pradžių dirbau fabrike, vėliau ieškojau darbo, kuriame galėčiau daugiau bendrauti. Daug laiko praleidau dirbdama parduotuvėse, vėliau teko dirbti vadybininke, kur pirmą kartą bendravau su klientais telefonu. Ši patirtis leido išsigryninti savo stiprybes – supratau, kad man labai patinka kalbėtis su žmonėmis. Tikslingai ieškojau tokios darbo vietos, kurioje galėčiau tobulinti bendravimo įgūdžius ir dirbti lanksčiu grafiku“, – apie savo patirtį grįžus į Lietuvą pasakoja ji.
Dabar Kristina dirba iš namų gimtojoje Klaipėdoje. Ji pabrėžia, kad nuotolinis darbas suteikia jai galimybę būti namie su vaiku, tad nereikia ieškoti papildomos pagalbos ar samdyti auklės. Anot pašnekovės, su kolegomis ji bendrauja virtualiai, o kas mėnesį susitinka, praleidžia laiko kartu su komanda, todėl ryšio tikrai netrūksta. Kristina pasakoja, kad tenka dirbti ir naktines pamainas, tačiau toks grafikas jai itin patogus, nes taip gali daugiau laiko praleisti su sūnumi.
„Fabrike esu dirbusi naktinėse pamainose, iš pradžių buvo sunku neužmigti, tačiau bėgant laikui, toks darbas tapo tiesiog įprastas. Mielai dirbčiau tik naktimis, ne tik dėl vaiko, bet ir dėl to, kad naktimis esu produktyvesnė, nėra aplinkinių trukdžių. Naktį ir darbas geriau apmokamas, o didžiausias privalumas tai, kad visą dieną esi laisvas. Naktinėse pamainose būna mažiau skambučių nei dieną, tad atsakinėjame į per dieną susikaupusius laiškus“, – teigia ji.
Ji pasakoja, kad įsidarbinus „Tele2“ kontaktų centre, ji mėnesį laiko intensyviai mokėsi, kaip bendrauti su klientais, kaip atsakyti į klausimus bei kokias programas naudoti. Dabar Kristina kasdien padeda daugybei žmonių: sprendžia kilusius iššūkius, atsako į klausimus ir padeda užsisakyti paslaugas. Jos teigimu, įvairovės šiam darbui suteikia patys žmonės – kasdien ji susiduria su skirtingais klientais ir situacijomis.
„Kartais naktį klientai skambina dėl pačių įvairių klausimų ir problemų. Šiame darbe išmokau geriau suprasti žmones ir įsigilinti į jų problemas. Dabar gebu puikiai valdytis ir moku greitai išspręsti problemas ar rasti kompromisą. Ypač džiugina tie klientai, kurie nuoširdžiai padėkoja, kai jiems padedu. Jeigu nežinau atsakymo į klausimą, tiesiog paprašau palaukti, rašau į pagalbos centrą ir sugrįžtu su reikiama informacija. Tačiau po pusmečio tokių situacijų vis mažiau, nes spėjau išmokti labai daug“, – darbo kasdienybe dalijasi ji.
Nors didžiąją paros dalį Kristina skiria sūnui ir darbui, ji randa laiko ir hobiui – žaidžia kompiuterinius žaidimus. Jai tai atsipalaidavimo priemonė, kuri padeda atitrūkti nuo kasdienybės. Pasak jos, įmonės suteikiamas lankstumas leidžia jai puikiai suderinti ne tik darbuotojos ir mamos pareigas, bet ir skirti laiko pomėgiams.
„Svarbiausia nebijoti mesti sau iššūkių ir išbandyti save naujose situacijose. Ieškantiems lankstumo, rekomenduočiau nuotolinį darbą kontaktų centre. Čia viskas priklauso nuo tavęs – tiek karjeros, tiek atlyginimo atžvilgiu. Darbe stengiuosi kaupti visas žinias ir jau pati padedu naujokams. Tokiu būdu ne tik dalinuosi savo įgūdžiais, bet ir pati sužinau naujų dalykų“, – dabartine pozicija džiaugiasi Kristina.
Prisijunkite prie tų, kurie anksčiausiai neria į TELE2 naujienų ir mažų kainų pasiūlymus. Privatumo politika.