Sėkmės istorija

Kai darbas yra hobis, dėl jo ir naktį atsikelti nesunku:
Justinai tai geriausia motyvacija

Kai vieni vėlyvą naktį ar ankstų rytą keliasi stebėti krepšinio ar futbolo varžybų, Justina iš lovos kyla tam, kad galėtų tiesiogiai žiūrėti naujausių išmaniųjų įrenginių pristatymus. Jais Justina domisi visą gyvenimą, tad ši aistra ją paskatino ir savo profesiją susieti su technologijomis.

Justina Siksnė trejus metus dirbo „Tele2“ pardavimų vadybininke, tačiau dabar jos gyvenime vyrauja pokyčių vėjai – ji ką tik pradėjo vadovauti pardavimų komandai. Justina sako, kad apie naujas pareigas kalbėti dar šiek tiek ankstoka, tačiau ji tvirtina – pardavimų vadybininkės patirtį ji pritaiko padėdama savo komandai siekti užsibrėžtų tikslų. Pozityvus nusiteikimas, supratingumas ir atidumas – keli faktoriai, kurie, anot J.Siksnės, prisidėjo prie sėkmingos jos karjeros.

„Dirbdama pardavimų vadybininke, kasdien klientus pasitikdavau gerai nusiteikusi. Be to, buvau išsikėlusi sau lūkestį, jog juos turiu suprasti iš pusės žodžio. Kadangi pati dažniausiai esu geros nuotaikos, manau, kad pritraukdavau lygiai tokius pačius žmones. Su jais stengiausi sukurti abipusiu pasitikėjimu paremtą ryšį. O tai, dirbant pardavimų vadybininke – labai svarbu. Juk klientų ateina pačių įvairiausių. Pasitaiko ir tokių, kurie turėjo blogų patirčių kitose įmonėse, todėl kartais jiems kyla daug įvairiausių klausimų. Aš visuomet buvau ir esu pasiruošusi į visus juos atsakyti“, – pabrėžia J.Siksnė ir prideda, kad visas šias savybes bandys pritaikyti ir dabar – vadovaudama komandai.

„Iš savo pačios patirties žinau kuo gyvena mano komanda. Tad stengiuosi būti kuo arčiau jų – palaikyti, padrąsinti. Siekdama komandos vadovės darbo gavau didelį palaikymą iš kolegų, vadovų. Dabar, pati užimdama vadovaujamas pareigas, stengiuosi atsilyginti tuo pačiu“, – sako J.Siksnė.

Atlyginimas – vidinės motyvacijos atspindys

J.Siksnė pasakoja, kad augimas, taip pat ir konkurencingas, nuo asmeninių rezultatų priklausantis atlyginimas darbe ją motyvuoja labiausiai.

„Žinoma, yra ir daugiau dalykų, kurie veda mane į priekį. Dirbant man labai svarbu įmonei atnešti pridėtinės vertės. Tačiau kaip ir kiekviename darbe – atsiranda pačių įvairiausių iššūkių, tikslų, kuriuos turiu pasiekti, tačiau „Tele2“ turi puikią proporciją tarp pasiektų tikslų ir mokamų atlyginimų. Jei esi motyvuotas, užsidirbti nėra sudėtinga, juolab, kad čia suteikiamos visos įmanomos priemonės. Kiekvienas darbuotojas, nueinantis žingsniu daugiau nei prašoma, yra matomas ir įvertinamas. Taigi, asmeninių rezultatų nulemti atlyginimai verčia pasitempti ir išsikelti sau dar didesnius tikslus“, – pasakoja moteris.

 

Justinos darbo dienos – nenuobodžiosios. O, kaip sako ji pati – darbe, kuriame yra daug žmogiško kontakto iššūkių niekada nestinga.

„Dirdama pardavimų vadybininke dirbau su klientais, dabar – vadovauju komandai, tačiau abejose šiose pozicijose iškildavo ir iškyla pačių įvairiausių iššūkių. Juk faktas, kad daugiausia laiko darbe praleidžiu su žmonėmis – nesikeičia. Visgi, sunku juos net vadinti iššūkiais, nes visus klausimus dažniausiai išsprendžiame pakankamai greitai. Stengiuosi mokytis iš kolegų ir į kiekvieną situaciją žiūriu pozityviai“, – sako ji.

Dėl technologijų naujienų keliasi ir naktį

Nors gebėjimą bendrauti su žmonėmis Justina laiko vienu iš savo privalumų, tai tikrai ne vienintelė stiprioji jos pusė. Moteris prisipažįsta, kad išmaniųjų technologijų pasaulis ją labai žavi, todėl žinias šioje srityje Justina gilina net pasibaigus darbo valandoms.

„Man patinka domėtis naujausių išmaniųjų technologijų pliusais ir minusais. Žinoma, tai darau sąmoningai, mat žinios man labai praverčia darbe – tuomet klientams gebu suteikti kuo daugiau informacijos, profesionaliai juos pakonsultuoti. Kai vyksta įvairiausių įrenginių, pavyzdžiui, telefonų pristatymai, su keliais kolegomis jų tiesiogiai stebėti keliamės net ir naktį. Juokauju, kad jeigu vieni žmonės yra krepšinio, tai mes – technologinių naujovių fanatikai“, – pasakoja ji.

Kalbėdama apie žmones, kuriems tiktų darbas salone, Justina sako, kad svarbiausia – motyvacija.

„Pastebėjau, kad „Tele2“ traukia gerus žmones. Dirbant šį darbą būtina visą dėmesį sutelkti į klientus, tad praverčia komunikabilumas, atsakingumas ir darbštumas. Žinoma, reikėtų nebijoti ir įvairiausių iššūkių, tačiau kadangi esame apsupti puikių, talentingų kolegų, kartu juos įveikti tikrai nėra sudėtinga“, – sako ji.