Eiti prie pagrindinio turinio

Pagalba

Paieška

Nuolat pamirštate svarbias datas? Šią sekti nesunku.

Sutarties pabaigos datą sužinosite savitarnos svetainėje Mano TELE2 (skirtuke „Numerių apžvalga").

Sutarties terminui pasibaigus ar likus mažiau nei 1 mėn. iki termino pabaigos, sutartį galite pratęsti Mano TELE2 savitarnoje, TELE2 salone ar paskambinę į TELE2 Klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 117 arba ilguoju numeriu +370 684 00 117 (kaina kaip skambučio į TELE2 tinklą).

Nepratęsus sutarties, ji toliau galioja. Paslaugos teikiamos, taikomi standartiniai pasirinkto mokėjimo plano tarifai bei plano mėnesio mokestis. 

Ačiū, kad naudojatės mūsų paslaugomis!

Naudingos nuorodos

TELE2 – populiariausias mobiliojo ryšio operatorius Lietuvoje