Pagalba
Norite atsipūsti nuo civilizacijos. O gal tiesiog sutaupyti. Viskas gerai – turite tokią teisę.
Jei yra aktualu tam tikrą laiką (nuo 1 iki 6 mėn.) nesinaudoti telefono ryšio paslaugomis, galite laikinai sustabdyti paslaugų teikimą ir nemokėti mėnesio mokesčių.
Sutarties sustabdymo sąlygos, jei sutartis terminuota (be įrangos):
-
Taikomas vienkartinis 8,69 € mokestis, kuris įtraukiamas į artimiausią sąskaitą.
-
Turi būti praėję ne mažiau kaip 6 mėnesiai nuo sutarties galiojimo pradžios.
-
Sutarties galiojimo terminas prasitęsia tokiam laikui, kokiam yra laikinai sustabdoma sutartis (minimalus terminas 1 mėnuo, maksimalus – 6 mėnesiai).
-
Pasibaigus laikino sutarties sustabdymo terminui, paslaugos atnaujinamos automatiškai ir siunčiamos sąskaitos.
Sutarties sustabdymo sąlygos, jei sutartis neterminuota:
-
Sutarties sustabdymas – NEMOKAMAS.
-
Neterminuotoms sutartims sustabdymų skaičius neribojamas. Svarbu, kad būtų apmokėtos dvi sąskaitos po pastarojo sustabdymo ir nebūtų skolos.
-
Pasibaigus sustabdymo terminui paslaugos atnaujinamos ir siunčiamos sąskaitos.
Sustabdymo laikotarpiu:
-
Laikinai sustabdžius sutartį, savitarnoje prie numerio matysite statusą „Laikinai sustabdyta“.
-
Mokamos mobiliojo ryšio paslaugos teikiamos nebus.
-
Priimti skambučius ir SMS žinutes galima tik Lietuvoje.
-
Minimalus plano mokestis stabdymo bei atnaujinimo mėnesį apskaičiuojamas proporcingai.
Atnaujinti paslaugas? Visada prašom! Tai galima padaryti:
-
savitarnos svetainėje Mano TELE2;
-
paskambinus į Klientų aptarnavimo centrą;
Laikinas sustabdymas negalimas:
-
jei sutartis terminuota su įranga;
-
jei yra skola arba SIM kortelė yra prarasta (blokuota).
Kaip užsakyti paslaugą? Laikinai sustabdyti bei atnaujinti sutartį ir paslaugų teikimą galima savitarnos svetainėje Mano TELE2, paskambinus į Klientų aptarnavimo centrą arba TELE2 salone.


