Pagalba
Žinoti visko – neįmanoma. Pačiam susirasti atsakymus – puiku, tačiau dažnai jų būna per mažai, per daug arba ne visai tie, kurių reikia. Todėl jei kyla klausimų, susijusių su TELE2 paslaugomis, paskambinkite mums – mūsų komanda pasiruošusi jums padėti.
TELE2 specialistų pagalba telefonu (darbo laikas: I–VII 7.00–23.00 val.):
-
117 – privačių klientų aptarnavimo centras (skambinant iš abonentinės kortelės) (nemokamas) arba +370 684 00117 (kaina kaip į TELE2 tinklą);
-
1575 – verslo klientų aptarnavimo centras (nemokamas) arba +370 684 00075 (kaina kaip į TELE2 tinklą);
-
1577 – PILDYK klientų aptarnavimo centras (skambinant iš PILDYK) (0,09 €/skamb.) arba +370 684 00077 (kaina kaip į TELE2 tinklą).
Klausimus el. laišku rašykite prisijungę prie savitarnos svetainės:
-
jei naudojate PILDYK – Mano PILDYK.
Mano TELE2 ir Mano PILDYK savitarnos svetainėse patogu užsisakyti, pakeisti ar atsisakyti paslaugų, atlikti mokėjimus, peržiūrėti sąskaitas, išklotines.
TELE2 salonų adresus, kontaktus ir darbo laiką žiūrėkite čia.


