Pagalba
Klausimas rimtas, pabandykime rasti sprendimą kartu.
Negaunate skambučių iš visų numerių?
-
Patikrinkite, ar nėra nukreipimų į neegzistuojantį / neaktyvų telefono numerį? Visus nukreipimus išjungsite telefono ekrane surinktę ##21# ir paslaudę skambinimo mygtuką. Skambučių nukreipimą taip pat galima išjungti ir telefono nustatymuose;
-
patikrinkite, ar nėra įjungtas skrydžio rėžimas;
-
patikrinkite, ar telefone nėra nustatymų, draudžiančių įeinančius skambučius (pvz.: „Do not disturb");
-
išbandykite SIM kortelę kitame telefono aparate, jeigu sutrikimas kitame aparate nepasireiškia, kreipkitės dėl įrangos remonto.
Jei sutrikimai pasireiškia visur ir nedingsta SIM kortelę įdėjus į kitą telefoną, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą.
Negaunate skambučių tik iš vieno telefono numerio?
-
perkraukite telefono aparatą;
-
pasitikrinkite, ar numeris nėra įtrauktas į blokuojamų numerių sąrašą (”black list” arba ”blocked contacts”);
-
jeigu skambinantysis nėra kontaktų sąraše, pasitikrinkite, ar nėra įjungta “Silence unknown calls” funkcija (iPhone telefonuose);
-
jeigu skambinantys PILDYK klientas, pasitikrinkite, ar sąskaitos likutis yra pakankamas skambučiui atlikti;
-
jeigu skambinantysis yra ne TELE2 klientas, rekomenduokite jam kreiptis į savo ryšio operatorių.
Jeigu aukščiau išvardinti patarimai nepadėjo, paskambinkite į klientų aptarnavimo centrą, nurodant tikslų nepavykusio skambučio laiką (ne senesnį negu 72 val.).
Negaunate skambučių būdami užsienyje?
-
Esant galimybei, išbandykite įsidėti SIM kortelę į kitą telefono aparatą;
-
rankiniu būdu pasirinkite kitą ryšio operatorių (atlikite rankinę tinklo paiešką telefone);
-
pasitikrinkite, ar nėra įjungtas: skrydžio rėžimas, „Do not disturb" funkcija, ar nėra įjungtų nukreipimų, ar skambinantysis nėra blokuojamų numerių sąraše (pagal aukščiau nurodytas rekomendacijas).
Jeigu viską išbandžius skambučių vis tiek negaunate, kreipkitės į klientų aptarnavimo centrą.


