Pagalba
Kelionių be ryšio nesinori niekam.
Na, nebent vykstate į negyvenamą salą.
Jei išvykus į užsienį telefonas automatiškai nesiregistruoja prie užsienio šalies tinklo, perkraukite telefono aparatą ir atlikite tinklo paiešką rankiniu būdu. Sutrikimui išlikus, jei turite galimybę, išbandykite SIM kortelę kitame (galbūt savo bendrakeleivio?) telefone.
Taip pat įsitikinkite, ar:
-
TELE2 yra pasirašiusi tarptinklinio ryšio sutartį su tos šalies operatoriumi (sužinoti galima tele2.lt arba paskambinus į Klientų aptarnavimo centrą);
-
naudojamo telefono aparato dažnis (standartiškai Lietuvoje parduodami aparatai palaiko 900 MHz, 1800 MHz ar 1900 MHz dažnius) sutampa su to operatoriaus tinklo dažniu. Rekomenduojame tikrinti internete;
-
automatiškai parinkto operatoriaus padengimas toje vietovėje yra geras. Rekomenduojame mobiliajame įrenginyje rankiniu būdu prisijungti prie tos šalies kito tinklo operatoriaus;
-
jei neveikia internetas, įsitikinti, kad telefone įjungta tarptinklinio ryšio funkcija (angl. Data Roaming);
-
paslaugų teikimas jūsų numeriui neapribotas dėl viršyto kredito limito ar įsiskolinimo;
-
užsakytas tinkamas planas;
-
telefone teisingai suvesti interneto nustatymai.


