Pagalba

Užsiblokavo atmintis? Nieko baisaus, atblokuosime SIM kortelę. 

Tris kartus neteisingai surinkus PIN kodą, SIM kortelė užsiblokuoja. Ją galima atblokuoti įvedus PUK kodą. 

O kur sužinoti PUK kodą? Jį sužinoti galite: 

  • savitarnos svetainėje Mano TELE2, paspaudę nuorodą „Numerių apžvalga“, skiltyje „Valdomi numeriai", prie kiekvieno numerio aprašymo;

  • ant SIM kortelės lusto (šalia telefono numerio ir PIN kodo);

  • kreipiantis į klientų aptarnavimo centrą. 

Įvedus PUK kodą, telefonas reikalaus įvesti naują PIN kodą – sugalvokite naują PIN kodą iš keturių ar daugiau skaitmenų ir prisiminkite jį – tai bus jūsų naujasis PIN kodas – ir paspauskite OK arba skambučio mygtuką. Atlikus aukščiau išvardytus veiksmus, jūsų SIM kortelė bus atblokuota (juk sakėm, kad nesunku!) ir toliau sėkmingai galėsite naudotis TELE2 paslaugomis (valio!). 

Na, o jeigu užblokavote PUK kodą, tam, kad galėtumėte naudotis paslaugomis, atlikite SIM kortelės keitimą. Naują SIM kortelę galima užsisakyti savitarnos svetainėje Mano TELE2 skiltyje „Numerių apžvalga“ > „Užsakyti SIM kortelę“ arba paskambinus į TELE2 Klientų aptarnavimo centrą trumpuoju nemokamu numeriu 117 arba ilguoju tel. +370 684 00 117 (skambinant iš bet kurio kito ryšio tinklo, kaina – kaip  skambučio į TELE2 tinklą). SIM kortelę atsiųsime paštu (Lietuvos teritorijoje) per 5 d. d. SIM kortelę taip pat galima pakeisti sutarties savininkui atvykus į bet kurį TELE2 saloną su galiojančiu asmens dokumentu. 

Naudingos nuorodos

Visos paslaugos
TELE2 savitarnoje

Bet kur ir bet kada pratęskite sutartį, apmokėkite sąskaitą, nustatykite kredito limitą, užsakykite papildomų GB ir dar daugybė kitų paslaugų.

Žiūrėti

Nerandate jums
aktualaus klausimo?

TELE2 konsultantai visuomet jūsų paslaugoms.
Visus mūsų telefonų numerius bei el. pašto adresus rasite paspaudę mygtuką.

Žiūrėti

Norite užduotį klausimą
akis į akį?

Atvykite į TELE2 saloną, jie plačiai atidaryti visoje Lietuvoje. Salonų sąrašą ir jų darbo laikus rasite paspaudę mygtuką. 

Žiūrėti