Pagalba
Kaip gaila... Tikimės, kad atsiras! O kol ieškote…
Jei jūsų telefonas buvo pavogtas ar kitaip prarastas kartu su SIM kortele ir bijote, kad tuo gali pasinaudoti piktavaliai asmenys, nedelsdami bet kuriuo paros metu kreipkitės į Klientų aptarnavimo centrą ir užblokuokite SIM kortelę.
Jei telefonas atsirado (džiaugiamės kartu!), atblokuoti kortelę galite taip pat skambindami į Klientų aptarnavimo centrą. Blokavimo ir atblokavimo paslauga nemokama.
Nors dingo jūsų telefonas, neleiskite savo numeriui pradingti iš draugų ir artimųjų kontaktų. Užsisakyti naują SIM kortelę su tuo pačiu numeriu. Tai galite padaryti:
-
savitarnos svetainėje Mano TELE2. SIM kortelę gausite paštu;
-
paskambinę į Klientų aptarnavimo centrą. SIM kortelę gausite paštu;
-
užsukę į TELE2 saloną. SIM kortelė bus išduota iš karto.
Naujos SIM kortelės užsakymo mokestis – 5,99 €.
Jei norite užblokuoti telefono aparatą (blokuoti galima tą, kuris buvo pirktas iš TELE2), kreipkitės į saloną, užpildykite prašymą (su savimi turėkite asmens tapatybę įrodantį dokumentą bei įrangos įsigijimo dokumentus). Dėl pavogto telefono paieškos būtina kreiptis į policiją, tačiau telefonas (ne numeris, o telefono aparatas) tokiu atveju neturi būti blokuotas.
Jeigu turite telefono aparato draudimą ir situacija atitinka draudiminio įvykio sąlygas, registruokite draudiminę žalą. Jeigu įvykis ne draudiminis ir įrangos neatgavote, rekomenduojame draudimo polisą nutraukti.


