Pagalba
Atsarga gėdos nedaro. Kredito limitas taip pat. Paslaugų kredito limitas yra skirtas apsisaugoti nuo netikėtai didelių sąskaitų, taip pat ir tuo atveju, jei jūsų telefonas patektų į piktavalių rankas.
-
Kredito limitui einant į pabaigą, atsiunčiama apie tai informuojanti SMS žinutė.
-
Jeigu viskas gerai ir matote, kad kredito limitą šį mėnesį galite ir viršyti, gavę tokią žinutę tiesiog padidinkite kredito limitą.
-
Būkite budrūs – kai išnaudojamas limitas, paslaugos apribojamos. Geriau, kad taip nenutiktų, tiesa?
-
Nutiko? Nieko tokio. Paslaugos atnaujinamos prasidėjus naujam mėnesiui arba padidinus limitą – savitarnoje arba paskambinus į Klientų aptarnavimo centrą.
Ar žinote, kas įeina į kredito limitą? Jo sumą sudaro:
-
suma už einamąjį mėnesį panaudotas mokamas paslaugas ir
-
mėnesio mokesčiai (plano minimalus mėnesinis mokestis ir kiti papildomų paslaugų mėn. mokesčiai, pvz., interneto paketai ir kt.).
Į paslaugų kredito limito sumą neįskaičiuojamos:
-
mėnesinės įmokos už įsigytą įrangą, t. y. telefonus, planšetinius kompiuterius ir pan.;
-
vienkartiniai, administraciniai mokesčiai, pvz., telefono įsigijimo pirmasis mokestis, SIM kortelės keitimo mokestis, sutarties aktyvinimo, pratęsimo mokestis ir pan.
Pirmą mėnesį kredito limito suma nustatoma automatiškai. Kiekvieno mėnesio pradžioje panaudoto limito suma bus turimų mėnesinių mokesčių sumos dydžio (t. y. minimalus plano mokestis ir, jei turima, – papildomų paslaugų mėnesiniai mokesčiai).
Kaip sužinoti? Panaudotą kredito limitą savarankiškai galite pasitikrinti nemokamu tel. 1515 išsiuntę SMS žinutę su tekstu INFO arba svetainėje Mano TELE2.


