Eiti prie pagrindinio turinio

Pagalba

Paieška

Priklausomai nuo pasirinkto mokėjimo būdo, kai kada rekvizitų net neprireiks. O jei prireiks – žinokite, kad juos bet kada rasite čia.

Jei mokate per el. banką iš savitarnos svetainės Mano TELE2 – jokių sąskaitų nr. ar kitų duomenų nurodyti nereikia.

Jei mokate per el. banką (į jį eidami ne per savitarną), mokėjimo kvitą galite susirasti įmokų ir mokesčių skirtuke pagal įmokos kodą 1111 (kiti TELE2 duomenys atsiras automatiškai).

Beliks įrašyti savo mokėtojo kodą (nurodytą ant sąskaitos) skiltyje „Kliento kodas gavėjo informacinėje sistemoje“ bei „Mokėjimo paskirtis“ ir sumą.

Įmokas galima atlikti iš bet kurio banko ar Lietuvos pašto, kvite nurodant vieną iš kelių TELE2 sąskaitų, esančių šiuose bankuose.

Jei mokėsite pildydami kvitą banke, pašte ar pavedimu, kvite būtina įrašyti šiuos duomenis:

  • savo mokėtojo kodą (nurodytas ant sąskaitos) laukelyje „Kliento kodas gavėjo informacinėje sistemoje“;

  • gavėją – UAB TELE2;

  • gavėjo kodą – 111471645;

  • TELE2 sąskaitos nr. (žr. žemiau).

TELE2 sąskaitos nr. privačių klientų įmokoms:

  • AB SEB bankas LT647044060001223571;

  • AB bankas „Swedbank“ LT637300010002444292.

TELE2 sąskaitos nr. verslo klientų įmokoms:

  • AB SEB bankas LT417044060001223597;

  • AB „Swedbank“ LT697300010131767785.

Naudingos nuorodos

TELE2 – populiariausias mobiliojo ryšio operatorius Lietuvoje