Eiti prie pagrindinio turinio

Pagalba

Paieška

Įdėjote naują, bet neveikia? Truputį kantrybės – viskas bus gerai. 

Pakeista ar nauja SIM kortelė aktyvinama per 24 val. nuo jos išdavimo (sutarties pasirašymo, jeigu sutartyje nesutarta vėlesnė įjungimo data).

Numerio perkėlimo dieną galimi laikini ryšio sutrikimai.

Kai nustos veikti senojo operatoriaus SIM kortelė, į naudojamą įrangą įsidėkite naują TELE2 SIM kortelę. Jeigu nauja ar pakeista SIM kortelė po daugiau nei 24 val. neveikia, išbandykite šiuos būdus:

  • „Išimk-įdėk“ būdas. Įsitikinkite, ar į telefono aparatą įdėta tinkama kortelė. Jei neišėmėte, išimkite senąją SIM kortelę ir įdėkite naują TELE2 SIM kortelę;

  • „Paskambink sau“ būdas. Paskambinkite iš kito numerio į savo numerį. Jeigu girdite operatorės pranešimą, kad telefonas išjungtas arba už ryšio zonos ribų, tai reiškia, kad dar tebevyksta kortelės aktyvinimas. Atminkite, kad SIM kortelės aktyvinimo dieną galimi ryšio sutrikimai;

  • „Išjunk-įjunk“ būdas. Palaukite, šiek tiek vėliau bandykite išjungti ir vėl įjungti telefoną ir žiūrėkite, ar kortelė registruojasi prie tinklo.

Jei minėti patarimai nepadėjo ir praėjo daugiau nei 24 val. nuo kortelės gavimo (numerio perkėlimo datos), kreipkitės į Klientų aptarnavimo centrą arba į TELE2 saloną, kuriame pasirašėte sutartį ar keitėte kortelę. Jei pirkote internetu ar telefonu, kreipkitės kontaktais, nurodytais pristatytame siuntinyje.

Naudingos nuorodos

TELE2 – populiariausias mobiliojo ryšio operatorius Lietuvoje