Pagalba
Taip, žinoma, galite savo numerį perkelti į TELE2 arba PILDYK paslaugą.
Išduosime paslaptį – perkelti numerį tikrai verta, o perkėlimo paslauga yra visiškai nemokama.
Dėl numerio perkėlimo susisiekite su mumis jums patogiu būdu: atvykite į artimiausią TELE2 saloną arba paskambinkite mums į Klientų aptarnavimo centrą. Taip pat galite užpildyti užklausą mūsų interneto tinklalapyje tele2.lt.
Detalesnę informaciją apie numerio perkėlimą bei vienkartinius mokesčius rasite čia.
-
Savo numerį į PILDYK gali perkelti visi kitų mobiliųjų tinklų abonentai, kurie turi veikiantį (-ius) numerį (-ius) savo vardu.
-
Jei naudojatės išankstinio apmokėjimo kortele, pvz., „Ežys“, „Labas“, „Extra“, prieš perkeldami numerį į PILDYK pateikite savo asmens duomenis operatoriui, iš kurio norite perkelti numerį. Kaip tai padaryti? – Prisijunkite prie dabartinio operatoriaus savitarnos svetainės ir šalia savo telefono numerio nurodykite savo asmens kodą.
-
Užsakykite numerio perkėlimo paslaugą skambučiu į TELE2 klientų aptarnavimo centrą tel. numeriu +370 684 00 117 (kaina kaip į TELE2 tinklą) arba atvykite į bet kurį TELE2 saloną.
Numerio perkėlimą gali atlikti asmenys nuo 14 metų. Tam reikalingas asmens dokumentas (nuo 14 iki 16 metų tinka gimimo liudijimas).


