Pagalba

Jei laiškų ir dokumentų jau seniai neberašote ranka, metas pagalvoti ir apie „Mobile-ID“.  

„Mobile-ID“ – asmens parašo ir asmens tapatybės dokumento (paso ar ID kortelės) elektroninis atitikmuo.  

  • „Mobile-ID“ paslaugą galima įsigyti TELE2 salonuose;

  • būtina pateikti galiojantį pasą arba asmens tapatybės kortelę (vairuotojo pažymėjimas ar kitoks dokumentas netinka);

  • telefonui jokių specialių reikalavimų nėra (paslauga veikia ir ne išmaniajame telefone). 

Paslauga teikiama TELE2 mėnesinio mokėjimo bei PILDYK klientams – fiziniams asmenims.SIM kortelė gali būti registruota įmonės  ar kito privataus asmens vardu. 

„Mobile-ID“ yra patogesnė alternatyva kodų generatoriams ar kortelėms. Telefonas visada šalia, o kitas priemones reikėtų papildomai nešiotis su savimi. Tai yra saugi alternatyva, nes sPIN kodą žino tik jo naudotojas. Nereikia kodų vesti interneto svetainėje ar naudoti kodų kortelių, kurių duomenis pasitaiko, kad išvilioja sukčiai.  

Paslauga teikiama 

  • pilnamečiams LR piliečiams;

  • pilnamečiams ES ir ne ES piliečiams, turintiems nuolatinį arba laikiną leidimą gyventi Lietuvoje,  kuriame nurodytas lietuviškas asmens kodas ir kuris yra įvestas į VĮ Registrų centro duomenų bazę;

  • išankstinio mokėjimo paslaugos PILDYK vartotojams. 

Paslauga neteikiama 

  • nepilnamečiams asmenims;

  • asmenims, kurie neturi paso ar asmens tapatybės kortelės. 

Plačiau apie „Mobile-ID“, kainas skaitykitečia. 

Kaip naudotis? „Mobile-ID“ sertifikatas aktyvinasi automatiškai pradėjus naudotis nauja SIM kortele. „Mobile-ID“ SIM kortelės turi du SPIN kodus. SPIN1 skirtas identifikacijai (prisijungti į sistemą), SPIN2 – patvirtinimo, pasirašymo transakcijai. SPUK kodas yra skirtas atblokuoti SPIN1 ir SPIN2 (tris kartus juos klaidingai suvedus). 

  • Apple telefone SPIN1 ir SPIN2 kodus galima pakeisti ar atblokuoti nustatymuose: Settings > Mobile Service > SIM applications > Change codes. 

  • Android operacines sistemas palaikančiuose telefonuose  šiuos kodus galima pasikeisti ar atblokuoti  Applications  (Programos) arba Tools  (Įrankiai) esančioje programėlėje TELE2 Menu  (SIM Toolkit), paspaudus Change. 

Galiojimas. Pratęsimas. „Mobile-ID“ sertifikatas galioja 5 metus. Pasibaigus galiojimui (arba likus nedaug laiko iki galiojimo pabaigos), būtina iš naujo sudaryti „Mobile-ID“ sutartį TELE2 salone (bus išduota nauja SIM kortelė su naujais „Mobile-ID“ sertifikatais). Pasibaigus sertifikatui, „Mobile-ID“ paslauga naudotis nebegalėsite, tačiau sutartis automatiškai neatsijungia, t. y. „Mobile-ID“ mokestis toliau taikomas.

Naudingos nuorodos

Visos paslaugos
TELE2 savitarnoje

Bet kur ir bet kada pratęskite sutartį, apmokėkite sąskaitą, nustatykite kredito limitą, užsakykite papildomų GB ir dar daugybė kitų paslaugų.

Žiūrėti

Nerandate jums
aktualaus klausimo?

TELE2 konsultantai visuomet jūsų paslaugoms.
Visus mūsų telefonų numerius bei el. pašto adresus rasite paspaudę mygtuką.

Žiūrėti

Norite užduotį klausimą
akis į akį?

Atvykite į TELE2 saloną, jie plačiai atidaryti visoje Lietuvoje. Salonų sąrašą ir jų darbo laikus rasite paspaudę mygtuką. 

Žiūrėti