Eiti prie pagrindinio turinio

Pagalba

Paieška

Nepavyksta pasirašyti?

Jei neišeina prisijungti, gaunama klaida „Mobile-ID sertifikatas neaktyvus“ ir pan.:

  • įsitikinkite, jog telefono nr. ir sPIN1 kodas vedami tinkamai, be klaidų;

  • laikykite įrenginio ekraną aktyvų (neužrakintą), kai laukiama kontrolinio kodo;

  • perkraukite telefoną (nepakenks perkrauti kelis kartus);

  • išbandyti SIM kortelę kitame telefone (taip identifikuojama, ar problema slypi tinkle, ar įrenginyje);

  • pabandykite prisijungti prie kelių skirtingų sistemų (pvz., ipasas.lt, „Sodros“, banko ir t. t.). Jei prisijungti nepavyksta tik vienoje konkrečioje sistemoje, tikėtina, kad sutrikimas yra toje sistemoje, tad reiktų kreiptis į tos sistemos administratorių. Jei nepavyksta prisijungti keliose skirtingose sistemose ir visos ankstesnės rekomendacijos atliktos, kreipkitės į TELE2 Klientų aptarnavimo skyrių.

Jei nepavyksta prisijungti, nes negaunamas kontrolinis kodas į telefoną:

  • laikykite įrenginio ekraną aktyvų (neužrakintą), kai laukiama kontrolinio kodo;

  • perkraukite telefoną (nepakenks perkrauti kelis kartus);

  • išbandykite SIM kortelę kitame telefone (taip identifikuojama, ar problema slypi tinkle, ar įrenginyje);

  • jei naudojamas „Huawei“ telefonas, kontrolinis kodas nebus atsiųstas esant aktyviam telefoniniam pokalbiui (vykstant skambučiui), tad reiktų baigti skambutį ir bandyti prisijungti pakartotinai.

Nepavyksta prisijungti ar naudotis paslauga, gaunama klaida, jog neteisingas sPIN1 / sPIN2: įsitikinkite, jog vedamas tinkamas skaičių kiekis: sPIN1 sudaro 4 skaičiai, sPIN2 – 5 skaičiai.

Nepavyksta prisijungti ar naudotis paslauga, gaunama klaida, jog sPIN1/sPIN2 užblokuoti: atblokuokite sPIN1 / sPIN2 naudodamiesi ant SIM kortelės rėmelio nurodytu sPUK kodu. Tai atliekama telefone, kuriame instaliuota:

  • „iOS“ programinė įranga: „Settings“ –> „Mobile data“ –> „SIM Applications“ –> „Change Codes“;

  • „Android“ programinė įranga: „TELE2 Menu“ programėlėje (gali atsirasti po SIM įdėjimo tarp kitų turimų programėlių arba „Tools“ („Įrankiai“) aplanke).

Prisijungti pavyksta, tačiau bandant pasirašyti ar patvirtinti atliekamus veiksmus, gaunamas klaidos pranešimas „Mobile-ID neatitinka LR įstatymų“, „Neautorizuotas sertifikatas“ ir pan.: pabandykite prisijungti prie ipasas.lt sistemos. Prisijungę sėkmingai, kreipkitės į tos sistemos, kurioje nepavyksta pasirašyti ar patvirtinti veiksmų, administratorių.

Kiti nesklandumai, kurie gali pasitaikyti:

  • naudojant „Huawei“ telefono modelius, skambučio metu negaunami „Mobile-ID“ pranešimai;

  • pirmą kartą jungiantis prie banko savitarnų su „Mobile-ID“, rodoma klaida: „Nesudaryta Mobile-ID sutartis“ – tokiu atveju turite prisijungti kitu būdu ir savitarnos nustatymuose nurodyti galimybę ateityje jungtis su „Mobile-ID“;

  • pirmą kartą jungiantis prie MANO TELE2 su „Mobile-ID“, rodoma klaida: „Mobile-ID sertifikatas nerastas“, tokiu atveju šį prisijungimo būdą turėtumėte patvirtinti prisijungę prie savitarnos kitu būdu;

  • telefone suvedus SPIN2 neatsiranda OK langelis – įsitikinkite, ar vedate 5 skaitmenų ilgio SPIN2;

  • „Mobile-ID“ paslauga neveikia Filipinuose (ilgalaikis sutrikimas).

Naudingos nuorodos

TELE2 – populiariausias mobiliojo ryšio operatorius Lietuvoje