Eiti prie pagrindinio turinio

Pagalba

Paieška

Jei savo telefone naudojatės internetu, jo nebuvimas gali gerokai išmušti iš vėžių. Nesijaudinkite, turėtų pakakti vieno ar keleto paprastų veiksmų, kad internetas grįžtų ten, kur jam ir vieta, – į jūsų telefoną!

Mūsų rekomendacijos:

  • Pasitikrinkite, ar turite pakankamai duomenų naršyti internete mano.tele2.lt/narsyk. Jei išnaudojote visus duomenis, tiesiog užsisakykite papildomą duomenų paketą.

  • Patikrinkite, ar veikia kitas ryšys (paskambinkite ar išsiųskite SMS).

  • Perkraukite telefoną.

  • Patikrinkite, ar mobiliųjų duomenų funkcija įjungta, pakartotinai atsisiųskite nustatymus (išsiųskite SMS trumpuoju numeriu 1504 su raktažodžiu INTERNETAS (SMS nemokama)) ir, turėdami galimybę, išbandykite SIM kitame įrenginyje.

  • Jei nustatymų negaunate, juos galite įrašyti ir patys. Telefone jie įdiegiami taip: „Nustatymai“ –> „Ryšys“ –> „Mobilusis internetas“ –> „Prieigos taškas“.

APN

internet.tele2.lt

username

wap

password

wap

proxy

turi būti tuščias

  • Patikrinkite SIM kortelės būklę (amžių, fizinę būklę – galbūt pabraižyta, pakarpyta?).

Jeigu SIM kortelė senesnė nei 1–2 metai, rekomenduojama ją pasikeisti.

Jei atlikus rekomenduojamus veiksmus internetu naudotis vis tiek nepavyksta, susisiekite su mumis skambučiu į Klientų aptarnavimo centrą – bandysime rasti sprendimą kartu.

Laikome sukryžiavę pirštus!

Naudingos nuorodos

TELE2 – populiariausias mobiliojo ryšio operatorius Lietuvoje