Pagalba
Jei savo telefone naudojatės internetu, jo nebuvimas gali gerokai išmušti iš vėžių. Nesijaudinkite, turėtų pakakti vieno ar keleto paprastų veiksmų, kad internetas grįžtų ten, kur jam ir vieta, – į jūsų telefoną!
Mūsų rekomendacijos:
-
Pasitikrinkite, ar turite pakankamai duomenų naršyti internete mano.tele2.lt/narsyk. Jei išnaudojote visus duomenis, tiesiog užsisakykite papildomą duomenų paketą.
-
Patikrinkite, ar veikia kitas ryšys (paskambinkite ar išsiųskite SMS).
-
Perkraukite telefoną.
-
Patikrinkite, ar mobiliųjų duomenų funkcija įjungta, pakartotinai atsisiųskite nustatymus (išsiųskite SMS trumpuoju numeriu 1504 su raktažodžiu INTERNETAS (SMS nemokama)) ir, turėdami galimybę, išbandykite SIM kitame įrenginyje.
-
Jei nustatymų negaunate, juos galite įrašyti ir patys. Telefone jie įdiegiami taip: „Nustatymai“ –> „Ryšys“ –> „Mobilusis internetas“ –> „Prieigos taškas“.
|
APN |
internet.tele2.lt |
|
username |
wap |
|
password |
wap |
|
proxy |
turi būti tuščias |
-
Patikrinkite SIM kortelės būklę (amžių, fizinę būklę – galbūt pabraižyta, pakarpyta?).
Jeigu SIM kortelė senesnė nei 1–2 metai, rekomenduojama ją pasikeisti.
Jei atlikus rekomenduojamus veiksmus internetu naudotis vis tiek nepavyksta, susisiekite su mumis skambučiu į Klientų aptarnavimo centrą – bandysime rasti sprendimą kartu.
Laikome sukryžiavę pirštus!


