Eiti prie pagrindinio turinio

Pagalba

Paieška

Kompiuteris be interneto – ne pati geriausia idėja. Išbandykite keletą veiksmų:

  • jeigu naudojatės „Laisvo interneto“ paslauga su fiksuotu gigabaitų kiekiu, mano.tele2.lt/narsyk pasitikrinkite, ar turite pakankamai interneto duomenų. Jei išnaudojote visus duomenis, tiesiog užsisakykite papildomą duomenų paketą;

  • perkraukite kompiuterį ir modemą, patikrinkite, ar kompiuteris susisietas su modemu Wi-Fi ryšiu ar laidu. Pabandykite prie modemo per Wi-Fi ryšį prijungti telefoną ir patikrinkite, ar telefone veikia internetas. Jeigu ne, atstatykite gamyklinius modemo parametrus, patikrinkite, ar teisingas kreipties taškas – APN (turi būti–mobileinternet.tele2.lt), ir dar kartą pabandykite prijungti kompiuterį.

Jei atlikus rekomenduojamus veiksmus internetu naudotis vis tiek nepavyksta, susisiekite su mumis.

Naudingos nuorodos

TELE2 – populiariausias mobiliojo ryšio operatorius Lietuvoje