„Tele2“ trečiojo ketvirčio rezultatai: augimą lėmė didėjantis klientų ratas ir jų poreikis daugiau naršyti

 2024-10-22 

„Tele2“ trečiojo ketvirčio rezultatai: augimą lėmė didėjantis klientų ratas ir jų poreikis daugiau naršyti

Per trečiąjį šių metų ketvirtį ir toliau nuosekliai augo mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ klientų skaičius tiek privačių, tiek ir verslo klientų segmente. Taip pat fiksuojamas klientų sunaudojamų duomenų šuolis Lietuvoje ir užsienyje. Bendrovė didelį dėmesį skiria klientų poreikiams ir nuosekliai laikosi pasiteisinusios strategijos teikti kokybiškas paslaugas už sąžiningą kainą.

„Kasdien atkakliai dirbame dėl klientų, siekdami atliepti jų poreikius. Todėl net ir tokioje konkurencingoje rinkoje stabiliai išlaikome didžiausią Lietuvoje mobiliojo ryšio klientų dalį, kuri ir toliau auga. Matome, kad mūsų veikimo modelis pasiteisina – išliekame lankstūs, dirbame efektyviai, todėl galime pasiūlyti klientams gerą kokybę už sąžiningą kainą bei toliau kurti vertę šalies ekonomikai“, – sako Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius Lietuvai ir Baltijos šalims.

Įmonės pajamos per trečiąjį metų ketvirtį pasiekė 90,2 mln. eurų ir buvo 3,8 proc. didesnės nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Stabilus įmonės augimas stebimas jau keletą metų.

EBITDAaL (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą, amortizaciją ir pritaikius IFRS 16 efektą) trečiąjį ketvirtį siekė 38,9 mln. eurų ir buvo 6,5 proc. didesnis nei tuo pačiu metu 2023-aisiais.

„Tele2“ klientai ir toliau naudoja vis daugiau duomenų – vien Lietuvoje išnaršė 127 tūkst. TB duomenų, 10,9 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį 2023 m. Tai rodo didėjantį interneto paslaugų poreikį ir atspindi vis geresnį paslaugų prieinamumą.

„Tele2“ klientai vis daugiau naršo ir užsienyje. Išnaršyti duomenys užsienio šalyse pasiekė 2,5 mln. GB – tai yra 9,4 proc. daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais.

Trečiojo 2024 m. ketvirčio operatoriaus statistika rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi vis platesnis klientų ratas. Šiemet jis sudaro daugiau nei 2,1 mln. vartotojų. Visų klientų, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2023 m., padidėjo 5 proc.

Kiekvieną ketvirtį nuosekliai auga „Tele2“ verslo klientų skaičius. Jis siekia jau 329 tūkst. ir yra beveik 7 proc. didesnis nei 2023 m. trečiąjį ketvirtį.

„Tele2“ investicijos į ryšio kokybės gerinimą sudarė 6,8 mln. eurų ir šiemet jau pasiekė 20,8 mln.

Šiuo metu operatorius turi 1550 veikiančių bazinių stočių. „Tele2” ir toliau modernizuoja populiariausią 4G tinklą, o greitasis 4G+++ ryšys pasiekiamas 93 proc. šalies populiacijos. Per šį ketvirtį įrengta 15 naujų LTE stočių. „Tele2“ daug dėmesio skiria ir greitojo 5G+ diegimui, kuris jau aprėpia 60 proc. Lietuvos gyventojų.

Šiemet „Tele2“ sumokėjo 17,3 mln. Eur. mokesčių, tai yra 1,3 mln. Eur daugiau nei 2023 m. trečiąjį ketvirtį. Atvirų verslo duomenų platformos „Scoris“ tyrimo duomenimis, mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“ pirmauja tarp telekomunikacijų įmonių ir užima aukštą ketvirtą vietą Lietuvoje didžiausią indėlį į šalies produktyvumą turinčių įmonių reitinge.  

Sudarant „Scoris“ Top100 našiausių įmonių sąrašą, buvo vertinamas bendras įmonės produktyvumas ir kaip pasikeistų visos šalies bendras produktyvumo lygis, jei įmonė būtų išbraukta iš sąrašo. Tyrimo rezultatai buvo paskelbti 2024 m. spalio mėn.