Nepaisant su pandemija susijusių iššūkių, mobiliojo ryšio operatoriui „Tele2“, laiku priėmus tinkamus verslo sprendimus, pavyko stabilizuoti padėtį. Stiprų nuosmukį karantino metu kompensavo anksčiau ir stipriau nei tikėtasi atsigavęs vartojimas.

Nuo karantino pradžios bendrovės prioritetu tapo paslaugų užtikrinimas klientams ir darbo vietų išsaugojimas. Lietuvoje veikiantys 66 operatoriaus salonai dirbo nuotoliniu būdu – tai padėjo sumažinti pardavimų smukimą karantino metu.

Pasibaigus karantinui bendrovė fiksavo vartojimo bumą ir gerokai didesnę nei prognozuota paslaugų paklausą. Be to, atlikti ir tam tikri finansiniai pataisymai, susiję su praėjusiais laikotarpiais.

„Pasaulinė pandemija parodė, kad verslas, visuomenė ir valdžia, laikydamiesi išvien gali įveikti pačius didžiausius iššūkius. Šis bendradarbiavimas prisidėjo, kad po karantino Lietuvos ekonomika atsigauna gerokai sparčiau nei buvo galima tikėtis“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Paskelbus karantiną ir darbui bei mokslams persikėlus į namus ypatingai išaugo duomenų vartojimas. Palyginus su analogišku laiku praėjusiais metais, antrąjį ketvirtį „Tele2“ abonentai išnaršė 38 proc. daugiau duomenų – 56,2 tūkst. TB.

Panaši augimo tendencija užfiksuota ir skambučių statistikoje. Operatoriaus tinkle šį ketvirtį buvo kalbėta 29 proc. daugiau minučių nei tuo pat metu pernai. Iš viso klientai antrąjį 2020-ųjų ketvirtį telefonu prakalbėjo 1,4 mlrd.minučių.

Finansinių rezultatų augimui įtakos turėjo vis populiarėjanti namų interneto paslauga. Vartotojų skaičius šiame segmente išaugo iki 185 tūkst., o tai yra 14 proc. daugiau klientų nei buvo tuo pačiu laikotarpiu 2019 metais.

Bendrovės pajamos pirmąjį 2020-ųjų pusmetį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 3,1 proc. ir siekė beveik 124mln. eurų.

EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža pastarąjį pusmetį siekė 39,4 proc. Tai sudarė 47,8 mln. eurų – 6,2 proc. daugiau nei prieš metus.

2020 m. antrąjį ketvirtį „Tele2“ paslaugomis naudojosi 1,9 mln. gyventojų. Verslo klientų skaičius, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, padidėjo beveik 10 proc. ir pasiekė 214 tūkst.

Sparčiam verslo klientų skaičiaus augimui įtakos turėjo ir toliau plečiamas paslaugų spektras. Pavyzdžiui, nuotoliniam darbui pritaikyti ir personalizuoti  smulkiam ir vidutiniam verslui skirti planai.

„Tele2“ į ryšio kokybės gerinimą pirmąjį 2020 m. pusmetį investavo 4,2 mln. eurų. Bendrovė ir toliau orientuojasi į 4G+ tinklo plėtrą, kuris operatoriaus tinkle dengia 85 proc. Lietuvos teritorijos. Tuo tarpu „Tele2“ 4G mobiliojo ryšio tinklas dengia 99 proc. šalies teritorijos.

Lietuvoje šiuo metu veikia 1340 „Tele2“ 4G, 4G+ ir 4G++ bazinių stočių.