Didėjantis bendras ir verslo klientų skaičius, taip pat mobiliųjų duomenų Lietuvoje bei užsienyje vartojimas nulėmė „Tele2“ pajamų augimą. 2019-aisiais bendrovės pajamos pasiekė 250,9 mln. eurų ir buvo 5,9 proc. didesnės nei prieš metus.

EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) praėjusiais metais sudarė 90,3 mln. eurų ir buvo 13,4 proc. didesnė nei 2018 metais.

Šias metais bendrovė sumokėjo ir penktadaliu daugiau mokesčių – jų suma padidėjo nuo iki 38,6 mln. eurų 2018-aisiais iki 46,8 mln. eurų pernai.

Sėkmingus metus lėmė kelios priežastys: augantis klientų skaičius ir duomenų vartojimas, patraukli paslaugų kaina bei darbuotojų įsitraukimas. Su komanda ir toliau ruošimės 5G plėtrai, sieksime klientams teikti patrauklios kainos pasiūlymus ir investuosime į inovatyvias paslaugas“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius. 

Prie spartaus kompanijos rezultatų augimo ir vėl ženkliai prisidėjo nuosekliai augantis mobiliųjų duomenų vartojimas. 2018 metų IV ketvirtį „Tele2“ abonentai persiuntė 33,2 tūkst. terabaitų (TB), o tuo pačiu metu pernai buvo persiųsta net 45 tūkst. TB duomenų. Per visus 2019 m. iš viso buvo suvartota 155,9 TB duomenų.

Tačiau augantis naršymas nenulėmė skambučių mažėjimo, atvirkščiai – praėjusiais metais operatoriaus klientai telefonu prakalbėjo 15,5 mln. daugiau minučių nei 2018-aisiais. Visi jų skambučiai pernai sudarė 4,4 mlrd. minučių.

Gerokai aktyviau skambino bei naršė ir keliaujantys po Europos Sąjungos šalis. 2019 m. IV ketvirtį, palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2018-aisiais, keliautojų duomenų naudojimas išaugo beveik dvigubai – nuo 288,6 tūkst. iki 502,1 tūkst. gigabaitų. Keliaujančių iškalbėtų minučių skaičius buvo beveik penktadaliu didesnis, jis augo nuo 63 mln. iki 74,5 mln. minučių.

Paskutiniojo 2019-ųjų ketvirčio duomenys rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi beveik 1,9 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., bendras klientų skaičius padidėjo 1,8 proc. Tuo tarpu verslo klientų skaičius perkopė 200 tūkst. ir yra 3,8 proc. didesnis nei tuo pačiu metu pernai.

Padidėjo ne tik operatoriaus klientų gretos, bet ir komanda. Vilniuje ir Kaune įkūrus nuosavus kontaktų centrus, „Tele2“ darbuotojų skaičius, lyginant šių metų ir 2019-ųjų sausį, augo nuo 507 iki 582. Beje, praėjusiais metais „Verslo žinių“ organizuojamuose rinkimuose „Tele2“ buvo pripažintas „Geidžiamiausiu darbdaviu 2019“ technologijų sektoriuje.

Be to, pernai operatorius antrą kartą iš eilės buvo pripažintas skaidriausia telekomunikacijų bendrove šalyje. Tai atskleidė „Transparency International“ Lietuvos skyriaus atliktas tyrimas, kurio metu „Tele2“ surinko 100 iš 100 galimų balų.

Į ryšio kokybės gerinimą „Tele2“ pernai investavo 11,5 mln. eurų. Ypač daug dėmesio skiriama 4G+ tinklo vystymui, kuris „Tele2“ tinkle jau dengia 98 proc. Lietuvos gyventojų ir greitai pasieks 4G dengimo lygį. Pastarasis, Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, Lietuvos teritorijoje siekia 99 proc. padengimą.

Per praėjusius metus operatorius įrengė 41 naują 4G, 4G+ ir 4G++ bazinę stotį. Iš viso šiuo metu veikia 1318 „Tele2“ LTE stočių.