Patogus ir nesudėtingas įrankis, padedantis efektyviai valdyti klientų skambučius.
Peradresuoti skambučius, kad nebūtų praleistas nei vienas skambutis.
Įrašyti ir perklausyti pokalbius, siekiant įvertinti aptarnavimo kokybę bei gerinti klientų patirtį.
Įrašyti pasisveikinimo tekstą ar reklaminį pranešimą, kurį klientai galėtų perklausyti paskambinus ir laukiant iki bus atsiliepta.
Stebėti, analizuoti skambučių statistiką – pvz., kuriomis dienomis ir kuriomis valandomis skambučių sulaukiate daugiausiai.
Startinis paketas vienam numeriui kainuos vos nuo 2,5 €/mėn.
Pokalbių statistika – patogiai peržiūrėsite ir valdysite tiek įvykusių, tiek praleistų skambučių statistiką. Žinosite pokalbių trukmę, periodiškumą ir kitą svarbią informaciją.
Pokalbių įrašai – įrašykite pokalbius tam, kad skambučiai ateityje vyktų dar sklandžiau, maloniau ir greičiau.
Mūsų konsultantas nemokamai pasirūpins sklandžia integracija: padės pilnai įdiegti, pritaikyti ir sukonfigūruoti sprendimą, pritaikytą jūsų įmonės IT infrastruktūrai.
Žiūrėkite bendrovės „Skaidri apskaitos sistema“ sėkmės istoriją, naudojantis Išmaniuoju skambučių valdymu.
Palikite savo el. paštą, o mes pažadame dalintis ypatingai vertingais pasiūlymais jūsų verslui. Privatumo politika.