Papildoma informacija
Norint sėkmingai perkelti numerį, turi būti įvykdytos visos toliau vardijamos sąlygos:
-
jūsų pateikti asmens duomenys turi sutapti su operatoriaus, iš kurio norite perkelti numerį, turimais duomenimis;
-
numeris turi priklausyti operatoriui, kurį nurodėte;
-
jūsų numeriui negali būti vykdomas kitas perkėlimo procesas;
-
jūsų numeris turi būti identifikuotas (kitų operatorių abonentai, besinaudojantys išankstinio mokėjimo paslauga, prieš pateikdami numerio perkėlimo prašymą turi kreiptis į savo operatorių dėl asmens identifikavimo).
Jūs turite teisę atsisakyti numerio perkėlimo likus ne vėliau kaip dviem darbo dienoms iki prašyme nurodytos paslaugos įjungimo datos. Numeris gali būti neperkeltas remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
Numerio perkėlimas trumpiausiai trunka 1 darbo dieną nuo prašymo pateikimo. Numeriui perkelti galite pasirinkti bet kurią TELE2 siūlomą darbo dieną. Norėdami numerį perkelti per vieną darbo dieną, perkėlimo prašymą turite pateikti iki tos dienos 11 valandos. Atminkite, kad perkėlimo dieną galimi ryšio sutrikimai.