Sveiki atvykę į TELE2 Verslui platformą, skirtą valstybinių institucijų atstovams.
Čia pateikiame aktualią informaciją apie paslaugų naudojimą, duomenų planus, sąskaitų administravimą ir kitus svarbius aspektus, siekiant užtikrinti sklandų bendradarbiavimą ir paslaugų naudojimą tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.
1. Sąžiningo naudojimo taisyklės
TELE2 paslaugos yra teikiamos laikantis sąžiningo naudojimo politikos. Daugiau informacijos apie sąlygas ir ribojimus – pagal poreikį, susisiekus su jūsų įmonės paskirtu vadybininku arba TELE2 Skaidri Veikla - TELE2
2. Veiksmai prieš vykstant į užsienį
Prieš išvykstant rekomenduojame:
-
Įsitikinti, kad įrenginyje įjungtas tarptinklinis ryšys (roaming).
-
Patikrinti, ar nėra taikomas kredito limitas, ribojantis paslaugų naudojimą užsienyje.
-
Jei planuojamas aktyvus duomenų naudojimas – užsisakyti duomenų paketą („bucketą“) būtina jau esant užsienyje.
-
Informacija kaip užsisakyti duomenų paketus (,,bucketus‘‘): https://tele2.lt/verslui/paslaugos/tarifai-uzsienyje
3. Kredito limito keitimas užsienyje
Norėdami padidinti ar panaikinti kredito limitą, kreipkitės:
-
Į TELE2 Verslui verslo dėžutę el.paštu tele2.lt@tele2.com
-
Arba susisiekite su savo TELE2 vadybininku.
4. Duomenų paketų („bucketų“) užsakymas būnant užsienyje
Svarbu: užsakius paketą būnant Lietuvoje, jis aktyvuosis kaip vietinis (LT) duomenų paketas.
Norėdami naudotis užsienio duomenų planais – užsisakykite „bucketą“ tik jau esant užsienyje.
5. Mobile-ID: aktyvavimas ir reikalavimai
Norint naudotis Mobile-ID, būtina:
-
Turite turėti SIM kortelę su Mobile-ID palaikymu (fizinė SIM kortelė, ne eSIM).
-
Mobile-ID galima aktyvuoti tik fiziniuose TELE2 salonuose. Su savimi būtina turėti asmens tapatybės kortelę arba pasą.
-
Salonų sąrašas: TELE2 Salonai Visoje Lietuvoje! - TELE2
6. Numerių perrašymas
Norint perrašyti numerį tarp asmens ir įmonės / įmonės ir įmonės:
-
Pateikti abiejų šalių sutikimą.
-
Pateikti pavyzdinę formą:
- sutikimas numerio perrašymui nuo fizinio asmens ant įmonės
- sutikimas numerio perrašymui nuo įmonės ant fizinio asmens
- sutikimas numerio perrašymui nuo įmonės ant įmonės
7. eSIM paslaugos apribojimai
Kai kurios paslaugos, pvz., Mobile-ID, neveikia su eSIM.
eSIM užsakymas:
-
Galimas per TELE2 savitarną arba salonuose.
-
Veikimas priklauso nuo įrenginio suderinamumo.
8. eSIM paslauga išmaniesiems laikrodžiams
eSIM paslauga laikrodžiams:
-
Suderinama su Apple ir Android įrenginiais.
-
Užsakyti galima TELE2 salone arba per savo asmeninį vadybininką.
9. Savitarna
-
Prisijungimas į Mano TELE2.
-
Jei paskyra nesukurta – kreipkitės į TELE2 verslo dėžutę el. paštu tele2.lt@tele2.com arba naudokitės instrukcija.
10. Sąskaitos SABIS platformoje
Norėdami pateikti ar koreguoti sąskaitą SABIS sistemoje:
-
Kreipkitės el. paštu į TELE2 verslui dėžutę tele2.lt@tele2.com
-
Būtina nurodyti: įmonės kodą, sutarties numerį.
-
Pažymėkite, kad sutartis turi būti paviešinta.
11. PVM sąskaitos faktūros – įranga išsimokėtinai
-
PVM sąskaita išrašoma tik deklaravimo tikslais – jos nereikia apmokėti.
-
Ją galite rasti savitarnoje, skiltyje „Sąskaitos“.
12. GPRS tarifas
-
Jeigu duomenų paketas ES/EEE šalyse nėra įtrauktas į jūsų turimą planą, išvykus bus taikomas 0,0029 € / MB su PVM mokestis.
-
ES šalyse nemokamo interneto nėra – net jei naudojate skambinimo aplikacijas, duomenys bus apmokestinti.
-
Jei turite papildomų klausimų ar norite sužinoti daugiau apie tarifus užsienyje, kreipkitės į savo asmeninį TELE2 vadybininką.
13. Užsienio duomenų paketai („bucketai“) veikia tik užsienyje
-
Užsisakius duomenų paketą (,,bucketą‘‘) Lietuvoje, aktyvuojasi vietinis duomenų paketas.
-
Norint naudotis mobiliaisiais duomenimis užsienyje – užsisakyti reikia jau esant užsienyje.
-
Daugiau informacijos kaip užsisakyti: https://tele2.lt/verslui/paslaugos/tarifai-uzsienyje
14. Roamingas ≠ Tarptautiniai skambučiai
-
Roamingas – kai naudojatės paslaugomis būdami užsienyje.
-
Tarptautiniai skambučiai – kai iš Lietuvos skambinate į užsienį.
15. Europos direktyva dėl GB kiekio ES/EEE šalyse
Pagal ES reguliavimą, turimų GB kiekis užsienyje skaičiuojamas pagal formulė ir vienas iš pagrindinių kriterijų yra plano kaina. Jei mokate 0 €, užsienyje taikoma 0 GB.
Daugiau informacijos: Ryšių reguliavimo tarnybos informacija apie paslaugas užsienyje.
Jei turite papildomų klausimų ar individualių poreikių – visada kviečiame susisiekti su savo asmeniniu TELE2 vadybininku arba el. paštu tele2.lt@tele2.com