Į viršų
Gauti pasiūlymą

HANNA CRM -
optimalus ryšių su klientais valdymas

Ryšių su klientais valdymo sistema (CRM) – sumanus būdas užtikrinti sklandesnį Jūsų įmonės klientų aptarnavimą, projektų bei pardavimų valdymą. CRM sistema yra integruota su TELE2 Tasker ir Mobilios stotelės sprendimais – šių įrankių derinys padės Jums patogiai pasiekti ir valdyti didžiąją dalį svarbiausių Jūsų verslo procesų.

Skambinkite dabar numeriu 1575 arba palikite savo kontaktus, o mes susisieksime su Jumis dėl pasiūlymo.

Gaukite pasiūlymą

• Visos pagrindinės CRM funkcijos.

• Abipusė integracija su TELE2 Tasker ir Mobilia stotele.

• Nereikia jokių pradinių investicijų.

Išbandykite Ryšių su klientais valdymo sistemos funkcijas:

Kontaktų duomenys

Greita, tiksli ir patogiai struktūruota esamų klientų ir kontaktinių asmenų duomenų bazė užtikrins efektyvių verslo ryšių palaikymą.

Užduočių valdymas

Deleguokite užduotis ir valdykite jų vykdymo procesą. Užduoties atlikimo laiko fiksavimas ir apmokestinimas išrašant sąskaitą klientui. Integracija su TELE2 Tasker sistema padės Jums vieno mygtuko paspaudimu perduoti užduotis ir vėliau gauti informaciją apie jų vykdymą.

Pardavimų valdymas

Patogus komercinių pasiūlymų ruošimas ir sąskaitų išrašymas. Pardavimų proceso stebėjimas ir prognozės. Per integruotą Mobilią stotelę automatiškai gaukite visų skambučių registrą iš įmonės mobiliųjų telefonų.

Dienotvarkės planavimas

Planuokite skambučius ar artėjančius susitikimus. Nepraleiskite svarbių įvykių, valdykite savo užimtumą, gaukite priminimus apie artėjančius įvykius.

Pagalba klientams

Klientų skundų registravimas ir statistika, susirašinėjimo istorija, automatinis atsakymas į klientų laiškus.

Skambinkite dabar trumpuoju numeriu 1575 arba palikite savo kontaktus, o mes susisieksime su Jumis dėl pasiūlymo.

Gaukite pasiūlymą

Daugiau informacijos apie Hanna CRM rasite čia