Apie TELE2

„Tele2“ yra vienas pirmaujančių Europos operatorių. Bendrovė siekia nuolatos teikti geriausius pasiūlymus ir siūlyti mažiausias rinkoje kainas. „Tele2“ jungia 14 mln. telekomunikacijų paslaugų vartotojų 9 šalyse. Bendrovė teikia mobiliojo ir fiksuoto ryšio, duomenų perdavimo, kabelinės televizijos ir turinio paslaugas. Nuo 1993 m., kai Jan Stenbeck įkūrė bendrovę, ji tapo rimtu konkurentu buvusioms valstybinėms monopolijoms ir kitiems ryšio tiekėjams. Nuo 1996 m. „Tele2“ įtraukta į NASDAQ OMX Stokholmo vertybinių popierių biržos sąrašus. Lietuvoje „Tele2“ pradėjo veiklą 2000 m..


Misija ir vertybės

TELE2 turi svarbią misiją – teikti pigias ir paprastas telekomunikacijų paslaugas. Mūsų vertybės nėra tušti žodžiai – jos lydi mus kasdieniame darbe ir yra esmė visko, ką darome. Savo darbe laikomės šių principų:

  • Lankstumo. Atidžiai stebime savo klientų poreikius ir greitai prie jų prisitaikome.
  • Atvirumo. Didžiuojamės paprasta savo organizacijos struktūra, tiesiu bendravimu ir draugišku požiūriu į vartotojus.
  • Sąnaudų valdymo. Itin atsakingai elgiamės su finansais, todėl atidžiai peržiūrime visas sąnaudas, skaičiuojame išlaidas, o investuojame tik tada, kai to reikia. Ir netaikome jokių išlygų.

Jų įgyvendinimą užtikriname šiais būdais:

  • Pritaikome tai, kas veikia. Mes renkamės paprastus sprendimus, nebijome kopijuoti gerų dalykų ir niekada nekeičiame to, kas gerai veikia.
  • Priimame iššūkius. Eidami savo keliu sugebame pasiekti iš pirmo žvilgsnio neįmanomus dalykus. Tai svarbiausia visos TELE2 istorijos pamoka.
  • Veikiame. Mes skiriame dėmesį sprendimams, o ne problemoms. Veikiame greitai ir džiaugiamės sėkme.

Septyni dalykai, kuriuos turite žinoti apie TELE2

Mes nenuilstamai dirbame siekdami savo tikslų. Netikime griežtais penkmečio planais, kuriuos būtina įgyvendinti bet kuria kaina. Turime geresnį sprendimą – kuriame stiprią organizacijos kultūrą, orientuotą į augimą ir pelningą veiklą. Rinkos, kuriose veikiame, ir pasaulis aplink mus keičiasi itin greitai – ir mes turime būti pasirengę keistis kartu.

Štai mūsų filosofijos pagrindas:

  1. Nebrangios ir paprastos telekomunikacijų paslaugos. TELE2 buvo, yra ir bus kainų lyderė. Mes visada siūlysime geriausias kainas, o naudotis mūsų paslaugomis bus paprasta kiekvienam.
  2. Dirbame ten, kur esame stiprūs. Šiandien didžiausią dėmesį skiriame toms šalims, kuriose yra didžiausias augimo potencialas. Jose siekiame teikti kompleksines telekomunikacijų paslaugas: plačiajuostį internetą, mobilųjį ir fiksuotąjį telefono ryšį. Taip veikdami orientuojamės į nuolatinius klientus ir didesnes pajamas.
  3. Mažesnės sąnaudos. Kovos dėl klientų sėkmę lemia sugebėjimas pasiūlyti mažiausias kainas. Suprasdami tai skaičiuojame išlaidas, o investuojame tik tada, kai to reikia. Ir netaikome jokių išlygų.
  4. Žinomas prekės ženklas. TELE2 – vienas geriausiai žinomų prekės ženklų Europoje. Jis siejamas su mažiausios kainos garantija. Stipriname šį ženklą visoje TELE2 grupėje.
  5. Korporacinė rinka – viena svarbiausių. Ilgus metus didžiausią dėmesį skyrėme privačių vartotojų rinkai. Tačiau šiandien, sukūrę pažangias paslaugas ir užtikrinę aukštą jų kokybę, siekiame įsitvirtinti verslo vartotojų rinkoje.
  6. Klientas yra karalius. Būtent klientai įkvepia mus kurti naujas paslaugas, ir jie sprendžia, kada pradėsime jas teikti. Todėl su klientais visuomet elgiamės pagarbiai ir profesionaliai, stengiamės jiems padėti, jei jie susisiekia su mūsų Klientų aptarnavimo skyriumi.
  7. Stiprios vertybės. Tai paprastas ir suprantamas vertybių ir darbo metodų rinkinys, kurį vadiname TELE2 keliu. Mūsų vertybės nėra vien tušti žodžiai – jos atspindi viską, ką mes darome.

Istorija

1993 m.

Įkurta UAB „Levi&Kuto“.

1999 m.

Sausio mėn. Švedijos telekomunikacijų koncernas „NetCom“ įsigijo UAB „Levi&Kuto“.

Gruodžio 14 d. Vilniuje pradėjo veikti trečiojo Lietuvoje GSM operatoriaus TELE2 mobiliojo ryšio tinklas.

2000 m.

Sausio mėn. UAB „Levi&Kuto“ pavadinimas pakeistas į UAB „TELE2“.Balandžio 1 d. UAB „TELE2“ generaliniu direktoriumi paskirtas Carlas-Magnusas Stenbergas.

Gegužės 23 d. TELE2 pristatė pirmąją savo komercinę paslaugą – X-GSM. 2001 m. jos pavadinimas pakeistas į PILDYK – tai išankstinio mokėjimo paslauga.

Rugpjūčio 28 d. TELE2 persikėlė į naują biurą Vilniuje, Sporto g. 7A.

Lapkričio 1 d. TELE2 pristatė antrąją komercinę paslaugą – mėnesio mokėjimo mobiliojo ryšio paslaugą.

2001 m.

Sausio 3 d. UAB „TELE2“ gavo GSM 900 MHz licenciją.

Rugpjūčio 30 d. UAB „TELE2“ pripažinta strateginiu investuotoju.

2003 m.

Vasario 1 d. UAB „TELE2“ generaliniu direktoriumi paskirtas Petras Masiulis.

Liepos 4 d. UAB „TELE2“ tapo antru pagal dydį mobiliuoju operatoriumi Lietuvoje.

Gruodžio 11 d. UAB „TELE2“ pristatė naują išankstinio mokėjimo paslaugą MAŽYLIS.

2004 m.

Vasario 23 d. UAB „TELE2“ pradėjo teikti pigesnes fiksuotojo ryšio paslaugas.

2006 m.

Kovo 6 d. UAB „TELE2“ gavo leidimą teikti 3G paslaugas.

Kovo 24 d. UAB „TELE2“ pradėjo teikti GPRS mobilųjį internetą išankstinės mokėjimo paslaugos PILDYK vartotojams.

Gruodžio 10 d. UAB „TELE2“ pradėjo teikti 3G ryšio paslaugas.

2007 m.

Vasario 5 d. UAB „TELE2“ išankstinio mokėjimo paslaugos PILDYK vartotojams pradėjo teikti tarptinklinio ryšio (ang. roaming) SMS paslaugą 44 užsienio šalyse.

Vasario 8 d. UAB „TELE2“ pradėjo teikti mokėjimo už automobilio stovėjimą telefonu paslaugą.

Gegužės 4 d. UAB „TELE2“ atnaujino savo prekės ženklą, suteikdama jam daugiau veržlumo ir energijos.

Gegužės 14 d. UAB „TELE2“ pradėjo teikti paslaugą „Alio, Europa“, leidžiančią iki 70 proc. sumažinti priimamų skambučių kainą Europos Sąjungos šalyse.

Rugpjūčio 30 d. UAB „TELE2“ pasiūlė mažiausius tarp operatorių tarptinklinio ryšio tarifus Europos Sąjungos šalyse, Islandijoje, Lichtenšteine ir Norvegijoje. Šie tarifai buvo mažesni nei Europos Komisijos sprendimu pirmąkart nustatytas maksimalus šių paslaugų tarifas Europos Sąjungos šalyse.

Spalio 10 d. UAB „TELE2“ pasiūlė pirmąjį Lietuvoje mokėjimo planą verslo klientams nesudarant terminuotųjų sutarčių.

Spalio 23 d. UAB „TELE2“ tapo populiariausiu mobiliojo ryšio tiekėju Lietuvoje – tai atskleidė rinkos tyrimų ir analizės grupės RAIT atlikta 7068 Lietuvos gyventojų reprezentatyvi apklausa.

2008 m.

Rugpjūčio 1 d. UAB „TELE2“ Bendrajam pagalbos centrui pradėjo teikti duomenis, leidžiančius nustatyti skambinančiųjų pagalbos linija 112 buvimo vietą.

Rugpjūčio 12 d. UAB „TELE2“ pradėjo teikti reklamos mobiliajame telefone paslaugas.

2009 m.

Vasario 9 d. UAB „TELE2“ pirmoji Lietuvoje klientams aptarnauti pasitelkė dirbtinį intelektą. Virtuali privačių klientų aptarnavimo asistentė bendrovės interneto svetainės lankytojams atsako į klausimus apie paslaugas, pateikia reikiamą informaciją ir palengvina jos paiešką.

Kovo 18 d. Ryšių reguliavimo tarnybos atliktas judriojo ryšio operatorių paslaugų kokybės tyrimas atskleidė, kad trijų didžiausių Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovių teikiamų paslaugų kokybė iš esmės nesiskiria.

Gegužės 26 d. UAB „TELE2“ pristatė naują daugkartinę sąskaitos papildymo kortelę „Pildyk ID“. Sumokėjus papildymo sumą, sąskaita papildoma per 10–15 minučių, o vartotojas apie tai informuojamas SMS.

Birželio 5 d. UAB „TELE2“ pristatė rinkoje analogų neturinčią paslaugą „Duomenų saugykla“, leidžiančią mobiliajame telefone esančią informaciją išsaugoti internete. Šiuos duomenis galima atkurti be papildomos programinės įrangos ar asmeninio kompiuterio.

Birželio 22 d. UAB „TELE2“ atnaujino išankstinio mokėjimo paslaugos PILDYK interneto svetainę. Joje įdiegta savitarnos funkcija, kurioje vartotojai gali internetu papildyti mokėjimo sąskaitą, kiti atnaujinimai.

Liepos 9 d. UAB „TELE2“ pripažinta patikimiausia ir sąžiningiausia telekomunikacijų bendrove. Tai atskleidė viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup“ atliktas mobiliojo ryšio paslaugų vartotojų tyrimas.

Rugpjūčio 27 d. UAB „TELE2“ pirmoji Lietuvoje pradėjo teikti savo abonentų, skambinančių bendruoju pagalbos telefono numeriu 112 visoje Lietuvos teritorijoje, buvimo vietos nustatymo duomenis Bendrajam pagalbos centrui.

Rugsėjo 1 d. UAB „TELE2“ prisiėmė dalį padidėjusio pridėtinės vertės mokesčio (PVM). Šiam mokesčiui pakilus nuo 2009 m. sausio 1 d., TELE2 proporcingai sumažino bazines paslaugų kainas be PVM.

Spalio 23 d. UAB „TELE2“ pirmą kartą suteikė galimybę savanorišką visuotinį Konstitucijos egzaminą laikyti mobiliuoju internetu.

Lapkričio 25 d. UAB „TELE2“ pasiūlė pirmąsias garso ir vaizdo įrašų transliacijas mobiliajame telefone.

2010 m.

Vasario 4 d. UAB „TELE2“ prisidėjo prie Nacionalinio diktanto organizavimo.


Vasario 12 d. UAB „TELE2“ prisidėjo prie psichologinės pagalbos telefonu prieinamumo didinimo. Bendrovė finansavo pagalbos linijų savanorių apmokymą ir lentelių, informuojančių apie galimybę nemokamai paskambinti pagalbos telefonu, įrengimą ant šešių aukščiausių Vilniaus tiltų.

 

Kovo 16 d. UAB „TELE2“ GSM tinklas paskelbtas antras pagal kokybę. Tai atskleidė Ryšių reguliavimo tarnybos atliktas judriojo ryšio operatorių paslaugų kokybės tyrimas.


Kovo 18 d. UAB „TELE2“ paslaugomis jau naudojosi pusė Lietuvos ministerijų. Nuo 2010 m. pradžios bendrovė laimėjo Kultūros, Žemės ūkio ir Finansų ministerijų skelbtus atviruosius konkursus mobiliojo ryšio paslaugoms teikti.

 

Balandžio 15 d. UAB „TELE2“ rinkimuose „Metų finansų direktorius 2010“ įsteigė specialią nominaciją efektyviausiam finansų direktoriui.

 

Balandžio 21 d. UAB „Tele2“ pradėjo teikti trečiosios kartos (3G) mobiliojo interneto paslaugas.

 

Gegužės 27 d. portalų www.vz.lt ir www.cv.lt organizuotuose rinkimuose UAB „TELE2“ pripažinta geidžiamiausiu darbdaviu.

 

Liepos 21 d. UAB „TELE2“ klientams be įprastinių SIM kortelių pasiūlė ir mikroSIM korteles, skirtas planšetiniams kompiuteriams „iPad“ ir telefonams „iPhone 4“.

 

Gruodžio 6 d. UAB „TELE2“ klientams pasiūlė išankstinio mokėjimo mobilųjį internetą kompiuteryje.

 

Gruodžio 17 d.UAB „TELE2“ pirmą kartą Lietuvoje viešai pristatė ketvirtosios kartos (4G) mobilųjį internetą, veikiantį LTE technologijos pagrindu.

2011 m.

Vasario 23 d. žurnalo „Computer Bild Lietuva“ skaitytojai UAB „TELE2“ išrinko geriausiu mobiliojo ryšio operatoriumi.

 

Kovo 10 d. UAB „TELE2“ interneto parduotuvė www.tele2.lt tapo vienu populiariausių įmonės pardavimo kanalų ir pardavimais aplenkė salonus populiariausiuose prekybos centruose. 

 

Gegužės 25 d. UAB „TELE2“ pasirašė bendradarbiavimo memorandumą su Vilniaus universitetu – skyrė finansinę paramą universiteto mokslininkų atliekamiems tyrimams ir nutarė prisidėti prie jų plėtros praktinėmis žiniomis bei patirtimi.

 

Liepos 1 d. UAB „TELE2“ poilsiautojams Palangoje įrengė didžiausią Lietuvoje veikiantį mobilųjį telefoną – „PILDYK Gigafoną“. Pagal telefono „Nokia N82“ modelį pagamintas „Gigafonas“ buvo 1,5 m aukščio ir 0,9 m pločio.

 

Rugpjūčio 26 d., ruošdamasi Europos vyrų krepšinio čempionatui, UAB „TELE2“ atnaujino savo išankstinio mokėjimo mobiliojo interneto vartotojo sąsają ir savitarnos svetainę – ji tapo prieinama ne tik lietuvių, bet ir anglų, rusų bei lenkų kalbomis.

 

Rugsėjo 20 d. UAB „TELE2“ pradėjo klientams siūlyti „BlackBerry“ išmaniuosius telefonus ir paslaugas.

 

Spalio 3 d. UAB „TELE2“ centrinės perkančiosios organizacijos rengiamuose centralizuotuose viešųjų pirkimų konkursuose pradėjo siūlyti mažiausią įmanomą – nulinį – paslaugų Lietuvoje tarifą.

 

Gruodžio 15 d., siekdama prisidėti prie finansinio šalies šeimų švietimo, UAB „TELE2“ Lietuvoje pristatė JAV autorės Lindos Leitz knygą „Tėvai, vaikai ir pinigai: kaip mokyti vaikus apie pinigus“ ir Lietuvos rajonų bibliotekoms padovanojo po knygą.

 

Gruodžio 20 d. UAB „TELE2“ trigubai padidino mobiliojo 3G interneto spartą – nuo 7,2 iki 21 Mbps.

 

Gruodžio 22 d. Panevėžio futbolo klubas „Ekranas“ bendradarbiaudamas su UAB „TELE2“ sukūrė pirmąją Lietuvoje ir Baltijos šalyse sporto klubo programėlę, skirtą išmaniesiems telefonams.

 

Gruodžio 23 d. investicinio banko „GILD Bankers“ sudarytame vertingiausių Lietuvos bendrovių sąraše UAB „TELE2“ pripažinta vertingiausia šalies mobiliojo ryšio bendrove.

2012 m.

 

Sausio 19 d. plečiamas UAB „TELE2“ trečiosios kartos (3G) ryšio tinklas tapo antras pagal aprėptį Lietuvoje. Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, jis apėmė per 63 proc. šalies teritorijos.

 

Vasario 23 d. UAB „TELE2“ pristatė pirmąją Lietuvoje programėlę išankstinio mokėjimo sąskaitos papildymui. Naudodamiesi ja paslaugos PILDYK vartotojai gali patogiau paprašyti ryšio sąskaitos papildymo, o TELE2 klientai – papildyti artimųjų sąskaitas.

 

Kovo 22 d. UAB „TELE2“ laimėjo Ryšių reguliavimo tarnybos konkursą dėl teisės naudotis 2,6 GHz dažnių ruožu. Gauta licencija leido pradėti plėtoti ketvirtosios kartos (4G) ryšį pagal LTE technologiją.

 

Balandžio 13 d. Ilgiausiai Lietuvoje – nuo 2006 m. – rodomas PILDYK reklamos serialas Lietuvoje išaugo iki TV serialo jaunimui „Draugų draugai“. Tai yra pirmas toks serialas Lietuvoje.

 

Balandžio 25 d. UAB „TELE2“ pradėjo mobiliojo ryšio modernizavimą. Atnaujinant tinklą bus visiškai pakeistos 2G ryšio tinklo bazinės stotys, atnaujintos 3G tinklo stotys ir tinklo įranga, bus pereita prie naujos kartos IP protokolu pagrįsto tinklo veikimo principo, o tai leis teikti 4G paslaugas.

 

Rugpjūčio 15 d. Palangos paplūdimyje vyko vasaros „Pildyk draugų festivalis“, pritraukęs per 5 tūkst. muzikos gerbėjų.

 

Rugsėjo 19 d. UAB „TELE2“ skyrė beveik 350 tūkst. litų paramą Vilniaus Santariškių vaikų chirurgijos klinikai. Už šias lėšas klinikos Vaikų širdies chirurgijos centrui nupirkta modernios medicininės įrangos.


Spalio 4 d. išankstinio mokėjimo paslaugos PILDYK vartotojams UAB „TELE2“ pirmoji tarp Baltijos šalių sukūrė nemokamą savitarnos programėlę išmaniesiems telefonams „Mano PILDYK“. Ji leidžia vartotojams sužinoti pinigų likutį pokalbių sąskaitoje, sukauptos PILDYK premijos dydį, sąskaitos galiojimo terminą.

 

Lapkričio 15 d. pagal tarptautinę „AON Hewitt“ metodiką bendrovės „OVC Consulting“ atliktame tyrime bendrovė TELE2 vienintelė iš telekomunikacijų sektoriaus bendrovių pateko tarp geriausių darbdavių Lietuvoje.

 

Lapkričio 20 d. tarptautinės personalo vertinimo metodikų ir tyrimų bendrovės „Profiles International“ atlikto tyrimo duomenimis, UAB „TELE2“ paskelbta produktyviausia IT ir telekomunikacijų sektoriaus bendrove Baltijos šalyse.

 

Gruodžio 10 d. UAB „TELE2“ mobiliajame internete pradėjo blokuoti svetaines, kuriose skelbiami vaikų seksualinio išnaudojimo vaizdai. Tokiu būdu bendrovė siekia sumažinti neteisėto turinio pasiūlą internete ir prisidėti prie vaikų apsaugos.

2013 m.

Sausio 24 d. UAB „TELE2“ savo mobiliojo ryšio tinkle pradėjo naudoti žaliąją elektros energiją, pagamintą Kauno hidroelektrinėje.

Vasario 6 d. žurnalui „Computer Bild Lietuva“ atlikus Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių paslaugų kainų tyrimą paaiškėjo, kad bendrovė TELE2 daugumoje paslaugų kategorijų siūlo mažiausias kainas.

 

Vasario 21 d. telekomunikacijų bendrovė TELE2 atnaujino klientų duomenų bazių valdymo įrangą. Pakeitimai leis bendrovei teikti 4G ryšio, grįsto LTE technologija, paslaugas, TELE2 ryšio tinklas veiks dar patikimiau, sumažės sutrikimų tikimybė.


Kovo 1 d. UAB „TELE2“ savo klientams sukūrė naują nemokamą programėlę „Mano kontaktai“, kuri vartotojams leidžia sužinoti, kurie jų telefonų knygos numeriai veikia TELE2 ir PILDYK tinkle.


Kovo 18 d. UAB „TELE2“ pradėjo teikti 4G ryšio paslaugas Alytuje, Jonavoje, Marijampolėje, Mažeikiuose ir Utenoje.


Birželio 6 d. UAB UAB „TELE2“ skyrė 50 tūkst. litų pirmajai Lietuvoje išmaniojo bevielio ryšio laboratorijai, atidarytai Vilniaus Gedimino technikos universitete. Įranga bus naudojama moksliniams tyrimams ir jauniesiems telekomunikacijų specialistams rengti.

 

Liepos 16 d. UAB „TELE2“ pirmoji tarp didžiųjų Lietuvos mobiliojo ryšio operatorių pasiūlė naują virtualiojo numerio paslaugą.

 

Rugsėjo 16 d. bendrovės „DDB Brand Capital” atlikto tyrimo rezultatai parodė, kad UAB „TELE2“ yra mėgstamiausia telekomunikacijų bendrovė Lietuvoje. Ją labiausiai vertino 28 proc. gyventojų – dukart daugiau nei kitus mobiliojo ryšio operatorius (14 ir 12 proc.).

 

Rugsėjo 23 d., siekdama paskatinti šalies bendroves savo veikloje laikytis aukščiausių etikos standartų, UAB „TELE2“ pakvietė visus savo partnerius pasirašyti TELE2 verslo partnerių elgesio kodeksą.

 

Spalio 16 d. UAB „TELE2“ skyrė 24 tūkst. litų emocinės paramos tarnybos „Jaunimo linija“ savanorių mokymams.

 

Gruodžio 9 d. UAB „TELE2“užbaigė viso 3G (UMTS) tinklo modernizavimą Lietuvoje. Bendrovė atnaujino apie 600 bazinių 3G ryšio stočių, didžiuosius Lietuvos miestus sujungė nauju 10 Gbps magistraliniu ryšio tinklu ir atnaujino klientų duomenų bazių valdymo įrangą.

2014 m.

Sausio 7 d. UAB „TELE2“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su Lietuvos nacionaline vežėjų automobiliais asociacija „Linava“ dėl telemetrijai reikalingų paslaugų teikimo.

 

Vasario 25 d. savaitraščio „Veidas“ surengtuose apdovanojimuose Metų vadovu tapo telekomunikacijų bendrovės TELE2 generalinis direktorius Petras Masiulis.

 

Balandžio 2 d. UAB „TELE2“ prisijungė prie Lietuvos autizmo asociacijos „Lietaus vaikai“ vykdomų autistiškų vaikų integracijos ir gyvenimo kokybės gerinimo iniciatyvų skirdama finansinę paramą.

 

Gegužės 5 d. UAB „TELE2“ Lietuvoje užbaigė mobiliojo ryšio tinklo modernizavimą. Į tai investuota daugiau kaip 77 mln. litų.

 

Gegužės 8 d. UAB „TELE2“ Lietuvos verslui pasiūlė naują paslaugą „Tasker“. Ji leidžia logistikos, apsaugos, aptarnavimo, paslaugų ir kitoms bendrovėms efektyviau valdyti įmonės procesus, skirstyti užduotis, stebėti darbų eigą realiu laiku, tvarkyti dokumentus.

 

Birželio 12 d. dienraščio „Verslo žinios“ ir banko „Nordea“ organizuotuose rinkimuose „Metų CEO 2014“ efektyviausia Lietuvos bendrove pripažinta TELE2.

 

Birželio 18 d. UAB „TELE2“, minėdama 15 metų veiklos sukaktį, skyrė paramą Vilniaus universiteto Santariškių klinikų Vaikų ligoninės Vaikų onkohematologijos centrui ir Vilniaus policijos klubui vaikams bei jaunimui.

 

Liepos 10 d. UAB „TELE2“ baigė 3G ryšio plėtrą visuose 1745 km magistralinių Lietuvos kelių.