Socialinė atsakomybė

TELE2 nepretenduoja į plačią veiklą korporacinės atsakomybės srityje. Mes prisidedame darydami tai, ką mokame geriausiai – teikdami nebrangias ir paprastas telekomunikacijų paslaugas. Galutinis TELE2 tikslas – uždirbti pelno savo akcininkams. Ilgalaikis akcininkų pasitikėjimas bendrove yra svarbiausias veiksnys, dėl kurio tęsiame savo verslą. Geri santykiai su išoriniu pasauliu – dar viena mūsų sėkmingos veiklos priežastis.

 

TELE2, veikianti 9 šalyse ir turinti daugiau kaip 14 mln. klientų, yra svarbi daugelio žmonių gyvenime. Geri santykiai su plačiąja visuomene yra būtini siekiant bendrovės tikslų ir įgyvendinant jos misiją.

Mūsų vertybės, kurias vadiname TELE2 keliu, yra visos bendrovės pagrindas, taip pat jos daro įtaką mūsų santykiams su išoriniu pasauliu.

Nuosekli plėtra visuomenėje ir sėkmingas verslas yra neatsiejami dalykai. Bendrovė atlieka svarbų vaidmenį kurdama gerovę ir kaip darbdavys, ir kaip tiekėjas, klientas ar mokesčių mokėtojas. Bendrovė ir jos darbuotojai privalo dirbti atsižvelgdami į tai, ką nusprendžia bendrovės savininkai, ir paisydami įstatymų, nuostatų bei geros praktikos reikalavimų. Be pagrindinės misijos, kartais padedame žmonėms įgyvendinti savo svajones ar bent šiek tiek jiems palengvinti kasdienį gyvenimą.

Būdami telekomunikacijų kainų lyderis prisidėjome prie to, kad milijonai europiečių šiandien naudojasi pigesnėmis ir paprastesnėmis telekomunikacijų paslaugomis. Visuomenėje, kurioje gyvename, galimybės naudotis bendravimo priemonėmis yra būtina tobulėjimo dalis.

Mūsų, kaip vieno pirmaujančių Europos telekomunikacijų operatorių, pozicija padėjo skatinti sąžiningesnius įstatymus ir tinkamą rinkos reguliavimo taisyklių taikymą. TELE2 pastangos prisidėjo prie to, kad buvo pagerinta konkurencinė aplinka ir sumažintos kainos – tai naudinga visai visuomenei.

Lygiai kaip geri santykiai su išoriniu pasauliu lemia sėkmę, blogi santykiai gali sukelti verslo riziką. Suprasdami tai, iš visų jėgų stengiamės, kad TELE2 turėtų tinkamą struktūrą, veiklos praktiką ir nustatytas procedūras. Tai itin svarbu bendrovei ir augant pačiai, ir įsigyjant kitas įmones.