Kas yra TELE2 CALL?


Tai yra nemokama programėlė, skirta TELE2 vartotojams, kurie naudojasi išmaniaisiais telefonais su „Android“ arba iOS operacine sistema. Ją įsidiegę iš užsienio galite nemokamai skambinti namo ir priimti skambučius naudodamiesi „Wi-Fi“ ryšiu. 

 

  Programėlę „Tele2 Call“ galite atsisiųsti iš „Google Play“ arba iš „Apple App Store“.


Kaip skambinti?

  • Prisijungę prie „Wi-Fi“ tinklo, programėlės TELE2 CALL klaviatūroje rinkite telefono numerį ir spauskite „Skambinti“ („Call“). Kontaktų sąraše pasirinkite kontaktą ir telefono numerį.
  • Jei norite patikrinti „Wi-Fi“ ryšį dabartinėje vietoje, spauskite klaviatūros mygtuką „Testinis skambutis“ („Test Call“) – paskambinsite į testinių paslaugų stotį, pasakysite keletą žodžių ir išgirsite, kaip jie skamba. Testiniai skambučiai yra nemokami.

Kaip gauti skambučius per TELE2 CALL?

  • Meniu punkte „Daugiau“ („More“) įjunkite gaunamų skambučių nuostatą „Įeinantys skambučiai“ („Incoming Calls“) ir spauskite „Įjungti“ („On“). Tada, jeigu būsite prisijungę prie „Wi-Fi“ tinklo, gaunami skambučiai bus nukreipiami į programėlę. Jeigu naudodamiesi ja neturėsite laiko atsiliepti telefonu, po kelių signalų skambutis bus automatiškai nukreipiamas į Jūsų telefoną per įprastą tinklą kaip paprastas mobiliojo ryšio skambutis. Jeigu ir tada neatsiliepsite, bus įjungtas balso paštas (jeigu jį aktyvinote).
  • Įjungę skambučių gavimą telefone matysite būsenos indikatorių – žalią varnelę, kuri reiškia, kad gaunami skambučiai nukreipiami į programėlę, arba raudoną apskritimą, reiškiantį, kad gaunamų skambučių į programėlę nukreipti negalima.

Kaip veikia adresų knygutė?

Įprasti Jūsų kontaktai visada pasiekiami programėlės adresų knygutėje – Jums tereikia pasirinkti, kam norite skambinti. Jeigu norite skambinti naudodamiesi programėle, negalite pasirinkti numerių tiesiog iš įprasto kontaktų sąrašo – pirmiausia turite prisijungti prie programėlės.

Ar leisti programėlei nustatyti savo buvimo vietą?

Jeigu leisite programėlei nustatyti savo buvimo vietą, tai padės užtikrinti, kad programėlė būtų naudojama tik užsienyje, o ne Lietuvoje. Esant Lietuvoje šia programėle naudotis neverta, nes skambinant įprastu būdu (naudojantis 2G ar 3G tinklu) balso paslaugų kokybė paprastai yra geresnė, o paslaugų aprėptis – didesnė. Taigi diegiant programėlę rekomenduojama leisti nustatyti savo buvimo vietą.

Kodėl programėlė nepriima telefono numerio mėginant ją aktyvinti?

Aktyvinama programėlė prisijungia prie TELE2 CALL ir patikrina, ar esate TELE2 privatus, ar verslo abonentas. Jeigu Jūs – TELE2 abonentas ir programa vis tiek neveikia, pagalbos kreipkitės skambindami į Klientų aptarnavimo centrą. Jeigu esate kito operatoriaus abonentas, šia programėle naudotis negalėsite.

Ką daryti, jeigu išeinantys skambučiai galimi, o įeinantys – ne?

Nemažai „Wi-Fi“ saitviečių turi užkardas, blokuojančias tam tikrus prievadus arba tam tikrų rūšių duomenų srautus. Vadinasi, šiuose tinkluose programa tinkamai neveiks. Deja, šiuo atveju nelabai galime padėti. Tiesiog rekomenduojame pamėginti susirasti kitą „Wi-Fi“ tinklą.

Kur galima perskaityti telefono programėlės nuostatas ir sąlygas?

Meniu skyrelyje „Daugiau“ („More“) pasirinkite nuostatą „Apie“ („About“). Ją paspaudę rasite nuostatų ir sąlygų nuorodą.

Ką daryti, jeigu skambučių garso kokybė yra prasta?

Kadangi šios programėlės naudotojams teikiama interneto telefonijos paslauga, o ją teikiant naudojamasi išmaniaisiais telefonais, kuriuose įdiegta „Wi-Fi“ technologija, ir interneto ryšiu, garso kokybę gali veikti daug skirtingų veiksnių. Pirmiausia skambučio garso kokybė priklauso nuo Jūsų naudojamo telefono. Kuo spartesnis telefono procesorius, tuo geresnė bus garso kokybė. Rekomenduojame įsigyti išmanųjį telefoną, turintį mažiausiai 800 MHz dažnio procesorių. Jeigu procesoriaus dažnis bus mažesnis, skambinantysis gali girdėti aidą. Skambučio garso kokybę veikia ir „Wi-Fi“ ryšys – „Wi-Fi“ signalas gali būti pernelyg silpnas.

Ar reikia pasikeisti paslaugų teikimo sąlygas norint naudotis programėle?

Ne, nes programėlė TELE2 CALL yra nemokama. Tam, kad galėtumėte skambinti, Jums tereikia ją atsisiųsti ir aktyvinti.

Ką daryti norint nutraukti naudojimąsi programėle?

Tiesiog pašalinkite programėlę iš savo telefono.

Ką daryti pametus telefoną, kuriame buvo įdiegta programėlė?

Jeigu programėlė įdiegta telefone, kurio nebegalite valdyti, prašom susisiekti su Klientų aptarnavimo centru, ir mes išspręsime problemą.

Ar reikia įsigyti specialų telefoną norint naudotis programėle?

Norint naudotis šia programėle, Jums reikia turėti telefoną, turintį įdiegtą operacinę sistemą „Android“ (2.2 arba naujesnės versijos) arba iOS (7 arba naujesnės versijos).

Į kelis telefonus galima įdiegti programėlę?

Šią programėlę galima įdiegti į tiek telefonų, kiek tik norite. Jeigu ją įdiegsite į kelis telefonus ir kiekviename jų įjungsite gaunamų skambučių nuostatą, tuomet, kai kas nors Jums skambins, skambės iš karto visi telefonai.

 

Įeinantys ir išeinantys skambučiai, atliekami naudojantis programėle, kainuoja pagal Jūsų pasirinkto plano tarifus, atitinkančius paslaugų kainą Lietuvoje. Jums nespėjus atsiliepti per programėlę, skambučiai peradresuojami į telefoną, ir Jūs atsiliepę į juos mokėsite pagal nustatytus tarptinklinio ryšio tarifus.