Pasiūlymai

Išmanus skambučių valdymas

Patogus ir nesudėtingas įrankis, padedantis efektyviai valdyti klientų skambučius.

Naudodamiesi paslauga galėsite:

  • Peradresuoti skambučius, kad nebūtų praleistas nei vienas skambutis.

  • Įrašyti ir perklausyti pokalbius, siekiant įvertinti aptarnavimo kokybę bei gerinti klientų patirtį.

  • Įrašyti pasisveikinimo tekstą ar reklaminį pranešimą, kurį klientai galėtų perklausyti paskambinus ir laukiant iki bus atsiliepta.

  • Stebėti, analizuoti skambučių statistiką – pvz., kuriomis dienomis ir kuriomis valandomis skambučių sulaukiate daugiausiai.

Startinis paketas vienam numeriui kainuos vos nuo 2,5 €/mėn.

Pažinsite savo klientus

  • Pokalbių statistika – patogiai peržiūrėsite ir valdysite tiek įvykusių, tiek praleistų skambučių statistiką. Žinosite pokalbių trukmę, periodiškumą ir kitą svarbią informaciją.

  • Pokalbių įrašai – įrašykite pokalbius tam, kad skambučiai ateityje vyktų dar sklandžiau, maloniau ir greičiau. BDAR pasirūpinsime mes.

Kodėl verta rinktis?

Uždirbsite daugiau

TELE2 klientų apklausos duomenimis, vienas praleistas kliento skambutis yra vertas vidutiniškai 100 €. Su išmaniuoju skambučių valdymu nepraleisite nei vieno, todėl uždirbsite daugiau. Paprasta.

Išspręsite ginčus greitai ir skaidriai

Iškilus ginčams, juos išspręsti galėsite greitai ir efektyviai: turėsite patogiai prieinamus pokalbių įrašus, išsklaidysiančius visas abejones ir pilnai atitinkančius BDAR.

Būsite tikrai mobilūs

Jei vis dar esate ribojami stacionaraus telefono laidų, lengvai atsikratysite jų perkeldami savo fiksuotą numerį į mobilų tinklą. Tam, kad būtumėte išties mobilūs ir lengvai pasiekiami.

Neribosite buvimo vietos

Kad ir kur bebūtumėte, su TELE2 skambučius visada valdysite efektyviai – specialiai nuotoliniam darbui sukurtas įrankis leis kokybiškai atlikti darbą, kai nuspręsite biurą perkelti į sodybą, kalnus ar pajūrį.

Gerinsite savo įmonės įvaizdį

Pokalbį pradėkite nuo pasisveikinimo pranešimo – susikurkite jį patys arba pasirinkite iš mūsų įrašų banko.

Valdysite ne tik skambučius, bet ir savo laiką

Išmanusis autoatsakiklis nukreips klientų skambučius tiesiai ten, kur yra visi atsakymai į jiems rūpinčius klausimus. Sutaupytą laiką galėsite skirti sau ir savo artimiesiems.

Nemokamas paslaugos įdiegimas

Mūsų konsultantas nemokamai pasirūpins sklandžia integracija: padės pilnai įdiegti, pritaikyti ir sukonfigūruoti sprendimą, pritaikytą jūsų įmonės IT infrastruktūrai.

Remigijus Štaras

„Topo centras“

Generalinis direktorius

„Leidžia dirbti mobiliai

Pastaruoju metu, išaugus pirkimų internetu skaičiui, iškilo didelis poreikis greitai ir efektyviai aptarnauti klientus telefonu. Čia mums padeda skambučių peradresavimo paslauga, kuri suteikia laisvę dirbti mobiliai ir leidžia apjungti geriausius mūsų ekspertus iš skirtingų Lietuvos miestų.“

Evelina Labanauskienė

„Gastronomas Food Fall“

Įkūrėja ir vadovė

„Suvaldėme skambučių srautus

Mūsų klientai – ir lankytojai, ir restoranai, kurie nuomojasi erdvę, tad skambučių srautas didelis. Išmanusis autoatsakiklis mums leidžia suvaldyti, o negalint atsiliepti – tiesiogiai peradresuoti skambutį atsakingiems kolegoms.“

Jonas Tiapkovas

„Kalba.lt“

Komercijos vadovas

„Padidinome darbo produktyvumą

Mūsų klientų aptarnavimo vadybininkai išsibarstę po visą Lietuvą, tad man, kaip komandos vadovui, itin praverčia galimybė stebėti visą skambučių srautą naudojantis Išmaniuoju skambučių valdymu. Skambučių statistika leidžia vertinti ir optimizuoti darbo procesus, darbų apimtį bei komandos užimtumą.“

Edvardas Pavilonis

„MT Baltic“

Vadovas

„Nepraleidžiame nė vieno skambučio

Apsilankius klientams, gyvai bendraujame ilgai – 30-60 min. Natūralu, kad tuo metu atsiliepti negalime. Čia gelbsti praleistų skambučių valdymas bei išmanus skambučių peradresavimas. O priimant užsakymus, užfiksuoti technines detales leidžia patogi skambučių įrašymo paslauga.“

Sėkmės istorijos

Žiūrėkite UAB „Gevara“ ir bendrovės „Skaidri apskaitos sistema“ sėkmės istorijas, naudojantis Išmaniuoju skambučių valdymu.

Verslui