Mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ veiklos rezultatus pirmąjį metų ketvirtį, lyginant su analogišku praėjusių metų laikotarpiu, paveikė karantino įvesti apribojimai. Augimo perspektyvas bendrovė sieja su būsimu ekonomikos atvėrimu ir apribojimų panaikinimu.

Bendrovės veiklos rodikliams per paskutiniąsias kovo savaites labiausiai įtakos turėjo visiškai sustabdyta prekybos tinklo veikla – nedirba nė vienas iš 66 visoje Lietuvoje veikiančių „Tele2“ valdomų salonų. Tuo pat metu bendrovė išsaugojo visas darbo vietas ir nemažino atlyginimų darbuotojams.

Be to, finansinius rodiklius paveikė gerokai padidinti atidėjimai galimoms blogoms skoloms padengti.

Tuo pat metu vidutinėje ir ilgalaikėje perspektyvoje bendrovė prognozuoja augimą dėl ekonomikos atsigavimo ir kylančio vartojimo.

„Pajutome stiprų sustabdytos ekonomikos poveikį, tačiau vidutiniu ir ilguoju periodu prognozuojame augimą. Didžiausią dėmesį skiriame užtikrinti veiklos efektyvumui – mobilusis ryšys tapo viena pagrindinių mokslo ir darbo priemonių šalyje. Kartu suprantame, kad kiekvienos darbo vietos išsaugojimas prisidės prie greitesnio ekonomikos atsigavimo, o padėdami klientams įveikti sunkumus kuriame pagrindą ateities plėtrai“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Pirmąjį metų ketvirtį bendrovės pajamos pasiekė 59,9 mln. eurų ir buvo 1,8 proc. didesnės nei prieš metus.

EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) sudarė 22,3 mln. eurų ir buvo 0,3 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais. Tuo tarpu EBITDA maržos procentinė dalis krito 0,4 proc.

Mobiliųjų duomenų paklausa ir toliau auga – vartotojai Lietuvoje naršė 47,1 proc. daugiau nei tuo pačiu laiku praėjusiais metais. Pirmą 2019 m. ketvirtį „Tele2“ klientai persiuntė 34,2 tūkst. TB duomenų, o tuo pačiu metu šiemet – net 50,3 tūkst. TB.

Pirmojo 2020 m. ketvirčio statistika rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi beveik 1,9 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2019 m., bendras klientų skaičius padidėjo 1,1 proc., o verslo klientų skaičius pasiekė beveik 203 tūkst. ir yra 5,6 proc. didesnis nei tuo pačiu metu pernai.

Operatoriaus klientai pirmąjį šių metų ketvirtį, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2019 m., prakalbėjo 159 mln. minučių daugiau. Augančių skambučių augimui įtakos turėjo ir kovo pabaigoje paskelbtas karantinas – padaugėjo skambinančių kituose miestuose gyvenantiems artimiesiems.

Namų interneto paslaugos vartotojų skaičius išaugo iki 17,6 proc., palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Į ryšio kokybės savo klientams gerinimą per pirmąjį 2020 m. ketvirtį „Tele2“ investavo daugiau nei 1,65 mln. eurų. Daugiausiai dėmesio skirta 4G+ tinklo vystymui, kuris operatoriaus tinkle dengia 85 proc. Lietuvos teritorijos ir yra prieinamas 98 proc. Lietuvos gyventojų. Tuo tarpu „Tele2“ 4G tinklas apima 99 proc. šalies teritorijos.

Lietuvoje šiuo metu veikia 1331 „Tele2“ 4G, 4G+ ir 4G++ bazinė stotis.