Mobiliojo ryšio operatorius „Tele2“, reaguodamas į šalyje paskelbtą ekstremalią situaciją, priėmė sprendimą dėl darbo nuotoliniu būdu. Visi biuro darbuotojai – išskyrus kritines funkcijas atliekančius darbuotojus, kurių pareiga yra sklandaus ryšio užtikrinimas – kovo 13-27 dienomis dirbs iš namų.

„Puikiai suprantame, kad mobiliojo ryšio įmonės atlieka gyvybiškai svarbias funkcijas. Mūsų pareiga ir toliau užtikrinti sklandžią veiklą savo klientams. Mums rūpi ir mūsų darbuotojų bei klientų sveikata, todėl raginame klientus planuotis savo pirkinius arba juos įsigyti internetu“, –  informavo Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

„Tele2“ klientai, norintys pasirinkti ar pasikeisti pokalbių arba „Tele2 Laisvo interneto“ planus, įsigyti telefonus, išmaniuosius įrenginius ar kitas operatoriaus siūlomas prekes bei paslaugas galės ir toliau tai atlikti elektroninėje parduotuvėje www.tele2.lt ir savitarnos svetainėje https://mano.tele2.lt/.

Operatorius praneša, kad prekybos tinklas ir jo kontaktų centras darbo nestabdo, tačiau ketina stebėti ir vertinti nuolat kintančią situaciją bei atsižvelgiant į ją atitinkamai reaguoti.

Anot P. Masiulio,  visiems „Tele2“ darbuotojams, auginantiems nepilnamečius vaikus, bus suteikta galimybė juos prižiūrėti tol, kol jiems ir vėl bus leista grįžti į mokyklas. 

„Dėl susidariusios situacijos mūsų salonuose gali būti mažiau konsultantų, todėl labai prašome savo klientų supratingumo“, – sakė P. Masiulis.

Operatorius stiprina ir klientus aptarnaujančio kontaktų centro pajėgumą. Visais rūpimais klausimais klientai gali pasikonsultuoti trumpuoju numeriu 117 arba siųsdami elektronines užklausas internetu.