Vakar Rygoje vykusio forumo „Baltic Brand Forum 2019“ apdovanojimuose mobiliojo ryšio bendrovės „Tele2“ paskyra socialiniame tinkle „LinkedIn“ buvo pripažinta įtakingiausia Baltijos šalyse.

„Verslo profesionalus ir ekspertus jungiančiame „LinkedIn“ tinkle būti įtakingiausiu prekių ženklu – didelė garbė ir pasiekimas.  Šis apdovanojimas įrodo komandinio darbo, nuoseklumo ir kūrybingumo svarbą siekiant geriausio rezultato“, – sakė Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.

Apdovanojimą pelniusia „LinkedIn“ ir kitomis socialiniuose tinkluose esančiomis operatoriaus paskyromis rūpinasi skaitmeninės komunikacijos agentūra „Super You“.

Forumo metu Baltijos regiono  prekių ženklai iš viso buvo apdovanoti aštuoniose skirtingose kategorijose: ne tik įtakingiausios „LinkedIn“ tinkle, bet ir žaliausios, greičiausiai augančios, unikaliausios įmonės, geriausio startuolio ir t. t.

Kiekvienos nominacijos laimėtojas buvo renkamas keliais etapais: iš pradžių buvo išrinkti geriausieji prekių ženklai savo šalyje, o iš jų – ir Baltijos regiono laimėtojai.

Renkant įtakingiausio prekių ženklo tinkle „LinkedIn“ laimėtoją buvo vertinamas paskyros aktyvumas, žinučių dažnis ir efektyvumas, taip pat darbuotojų ir vadovų įsitraukimas į tinkle publikuojamą turinį.

Dėl įtakingiausio Baltijos regiono prekių ženklo „LinkedIn“ titulo be „Tele2 Lietuva“ rungėsi ir tokie prekių ženklai kaip „Airbaltic“, „Atea“, „City Bee“ ir „Omniva“.