Efektyviausios 2019 metų rinkodaros kampanijos titulas atiteko „Tele2 Laisvas internetas“ projektui, žinomam dėl oro balionu skraidinamo namo.

„Pelnytas apdovanojimas svarbus tuo, kad nugalėtojas renkamas vertinant ne tik kūrybiškumą, bet ir kampanijos metu pasiektus verslo rezultatus. Tad šis įvertinimas visai prie projekto dirbusiai komandai yra ypatingas, įrodantis, kad skraidantis namas yra ne vienalaikis blyksnis, bet kampanija, turinti ilgalaikį poveikį“, – džiaugėsi Mindaugas Savickas, „Tele2“ marketingo direktorius.

Kaip skelbiama „Tele2“ vaizdo klipe, pristatančiame kampaniją – šios paslaugos pardavimai per pirmąjį kampanijos mėnesį padidėjo net 156%, o vartotojų srautai svetainėje išaugo dvigubai.

„Efektyviausios metų reklamos“ apdovanojimas yra vienas prestižiškiausių ir svarbiausių Lietuvos rinkodaros pasaulio apdovanojimų. Jis įteikiamas kasmetinėje, rinkodaros konferencijoje „Password“. Šiemet konkurso finale varžėsi net 18 stipriausių 2019 metų kampanijų.

Be to, „Tele2“ skraidančio namo kampanija komisijos narių buvo pripažinta ir stipriausia „Efektyviausios prekės ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanijos“ kategorijoje.

„Didžiausią ačiū tarti noriu visai „Tele2“ komandai, be kurios – visa tai nebūtų įmanoma ir, žinoma, partneriams“, – atsiimdama apdovanojimą kalbėjo Dalia Tautavičiūtė, „Tele2“ prekės ženklo vadovė.

Projektą telekomunikacijų bendrovei įgyvendinti padėjo partneriai: reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“, media planavimo agentūra „Carat media“, kūrybos agentūra „Critical“, socialinių tinklų agentūra „Choco Agency“, viešųjų ryšių agentūra „Publicum“, kūrybos agentūra „Wide Wings“, skaitmeninės rinkodaros agentūra „iProspect“.

Per praėjusius metus „Laisvo interneto“ kampanija ne kartą pelnė pripažinimą užsienio apdovanojimuose. Ji pateko tarp finalininkų „Kanų liūtų“ festivalyje, JAV laimėjo prestižinį „Clio“ apdovanojimą. Slovėnijoje „Golden Drum“ reklamos festivalyje pelnė prestižinę „Grand Prix“ statulėlę „U. Funkcinio efektyvumo“ (angl. U. Functional Efficiency) kategorijoje, taip pat čia buvo įvertinta ir sidabru „T. Prekės ženklo kūrimo“ (angl. T. Brand Building) kategorijoje.