Nuosekliai didėjantis klientų skaičius bei vis dar šuoliais augantis duomenų vartojimas ir vėl gerino technologijų lyderės „Tele2“ finansinius rezultatus. Bendrovės pajamos trečiąjį 2018 metų ketvirtį, lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, padidėjo 13,6 proc. ir siekė 61 mln. eurų.

EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) marža pastarąjį ketvirtį siekė 37 proc. Tai sudarė 22,3 mln. eurų – 22,2 proc. daugiau nei prieš metus.

„Sėkmingas ketvirtis įrodo, kad judame teisinga linkme – plečiamas 4G tinklas, investicijos į inovatyvius sprendimus, paslaugas verslui ir gerą kainą toliau augino klientų skaičių. Šių rezultatų pasiekėme tik dėl visos komandos narių įsitraukimo“, – sakė Petras Masiulis, „Tele2“ generalinis direktorius.

Trečiojo 2018 m. ketvirčio duomenys rodo, kad „Tele2“ paslaugomis naudojasi 1,9 mln. vartotojų. Lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2017-aisiais, bendras klientų skaičius padidėjo daugiau nei 4 proc., o verslo klientų skaičius pasiekė 188 tūkst. ir yra 8 proc. didesnis nei tuo pačiu laikotarpiu pernai.

Pasak P. Masiulio, prie spartaus kompanijos rezultatų augimo prisidėjo ir vis dar keliais kartais didėjęs išnaršytų duomenų kiekis tarp keliaujančių po Europos Sąjungos (ES) šalis. Tam įtakos turėjo praėjusių metų vasarą įsigaliojęs Europos Parlamento sprendimas jose sumažinti tarptinklinio ryšio kainas.

Palyginus su tuo pačiu laikotarpiu 2017-aisiais, pastarąjį ketvirtį keliautojų duomenų naudojimas išaugo beveik 3 kartus – nuo 121 TB iki 353 TB. Operatoriaus klientai ES šalyse skambino taip pat dažniau – prakalbėtų minučių kiekis padidėjo nuo 46 mln. pernai iki 61 mln. šiemet.

Lietuvoje suvartotų duomenų skaičiai yra ne mažiau įspūdingi – pusantro karto didesni nei pernai. Trečiąjį 2017-ųjų ketvirtį „Tele2“ abonentai persiuntė 17,8 tūkst. TB duomenų, o tuo pačiu metu šiemet – net 29,3 tūkst. TB.

Skambučių operatoriaus tinkle skaičiai taip pat nuosekliai auga – pastarąjį ketvirtį jame buvo kalbėta 0,7 proc. daugiau minučių nei tuo pat metu pernai. Iš viso vartotojai trečiąjį 2018-ųjų ketvirtį telefonu prakalbėjo daugiau nei 1 mlrd. minučių.

Į ryšio kokybės gerinimą pastarąjį ketvirtį „Tele2“ investavo 3,8 mln. eurų. Ypač daug dėmesio skiriama 4G+ tinklo vystymui, kuris „Tele2“ tinkle jau dengia 92 proc. Lietuvos gyventojų ir greitai pasieks 4G dengimo lygį. Pastarasis, naujausiais Lietuvos Respublikos Ryšių reguliavimo tarnybos skaičiavimų duomenimis, Lietuvos teritorijoje siekia 99 proc. padengimą.

Lietuvoje veikia 1259 „Tele2“ 4G, 4G+ ir 4G++ bazinės stotys.