Akcijos

Antroje „Tele2“ kalėdinės reklamos dalyje: silkė lovoje, kūčiukai ir burtai

 2019-12-09 

Antroje „Tele2“ kalėdinės reklamos dalyje: silkė lovoje, kūčiukai ir burtai

Pirmadienį pasirodė jau antroji kalėdinė telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ reklama – joje tęsiasi serialo „La Familia“ herojų nuotykiai Lietuvoje. Kaip ir daug dėmesio sulaukusioje pirmoje dalyje, naujoje reklamoje netrūksta ne tik tradicinių mūsų kultūros simbolių, bet ir smagių nesusipratimų.

Visas reklaminio klipo veiksmas vyksta prie šventinio Kūčių stalo: restorano šefas Tonis uždainuoja lietuviškai, pažindinasi su silkės patiekalais, o vokietė Gerda džiaugiasi kūčiukais. Tuomet ateina eilė burtams – visi šeimos nariai iš po staltiesės traukia po šiaudą ir iš jo ilgio spėja apie savo gyvenimo trukmę.

„Visos mūsų kampanijos tikslas yra parodyti lietuviškųjų tradicijų grožį: būtent todėl Tonis eglutę puošia šiaudiniais žaisliukais, ant stalo puikuojasi spanguolės, kūčiukai ir silkė, o rimtoji Gerda prie jo sėda pasipuošusi tautiniu kostiumu. Savo unikalumo patys kartais nebepastebime, pamirštame, todėl reklamose jį atskleisti bandome svetimšalių akimis“, – sakė Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas.

Tai, jog reklamos personažai – svetimšaliai, išduoda ir smagūs nesusipratimai. Pavyzdžiui, kai dukra Liza tradicinį silkės pataluose patiekalą pavadina „silke lovoje“, o Tonis Lietuvą – „Lichtenšteinia“.

Pirmoji operatoriaus kalėdinės kampanijos reklama pasirodė dar lapkritį. Klipas, kuriame Lietuvos sostinė buvo pristatyta kaip naujoji Santos (liet. Kalėdų senelio) sostinė, netrukus sulaukė ir Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūros „Go Vilnius“ dėmesio. Agentūra klipą įtraukė į oficialią miesto komunikaciją, todėl šiemet Kalėdas Vilniuje sutikti užsieniečius kviečia ir komercinė „Tele2“ reklama.

Anot M. Savicko, antrąja reklama serialo „La Familia“ herojų nuotykiai Lietuvoje nesibaigia – laukia dar ir trečioji pasakojimo dalis, o visa „Tele2“ kalėdinė kampanija turėtų trukti iki pat sausio.

Tyrimus atliekančios bendrovės „Synopticom Ad Research“ duomenimis pirmąjį šių metų pusmetį labiausiai įsiminusios ir patikusios reklamos titulas priklauso būtent „La Familia“ reklamai –  tiksliau, jos serijai, kurioje atsiranda naujo darbuotojo prancūzo linija.

Tuo tarpu, tos pačios bendrovės duomenimis, praėjusiais metais iš 10 labiausiai įsiminusių reklamų net 6 priklausė „Tele2“ prekių ženklui, o pirmoji vieta – taip pat atiteko „La Familia“ serijai.

Antrąją kalėdinę „Tele2“ reklamą išvysti galima čia: https://youtu.be/4082-6Nnf9g  

Pirmąją, „Tele2“ kalėdinę kampaniją pradėjusią, reklamą peržiūrėti galima čia: https://youtu.be/f5frvEjqees

Užsisakykite naujienlaiškį

Palikite savo el. paštą, o mes pažadame dalintis ypatingai vertingais pasiūlymais jūsų verslui. Privatumo politika.