Į viršų
Gauti pasiūlymą

Susipažinkite - mūsų pokyčių lyderiai

Tikime, kad net ir vienas balsas gali pakeisti pasaulį, o geriausios idėjos atkeliauja tik su drąsiausiais vizionieriais. Todėl kartu su „Reach for Change“ – ne pelno siekiančia organizacija reguliariai organizuojame į vaikų gerovę orientuoto socialinio verslo idėjų konkursą.

Šiais metais pokyčių konkurso „Talentas keisti“ komisija patikėjo, kad Lietuvos moksleivių pamokos taptų efektyvesnės, jei kai kuriuos dalykus jie mokytųsi žaisdami populiariausią pasaulyje kompiuterinį žaidimą „Minecraft“. Tokios idėjos autoriams buvos skirtas pagrindinis, bendrovės „Tele2“ įsteigtas, 20 tūkst. eurų vertės prizas idėjai įgyvendinti. Plačiau.

 

Turite unikalią verslo idėją, tačiau nežinote, kaip ją pristatyti galimiems investuotojams? Lietuvos startuolių ekosistemos fasilitatorius Gediminas Dilertas sako, jog pirmiausia reikia atsakyti sau į penkis svarbiausius klausimus. Jis konkurso „Talentas keisti“ dalyviams padėjo ruoštis idėjų pristatymo vakarui. Vaizdo įrašą žiūrėkite – ČIA.

Sužinokite, ko socialinio verslo idėjose ieško komisija. Kertinius aspektus, kuriuos savyje privalo talpinti pokyčio siekianti verslo idėja, vaizdo įraše komentuoja „Talentas Keisti“ komisijos nariai: „Reach For Change“ organizacijos vadovė Lietuvoje Jurgita Ribinskaite-Glatzer ir „Tele2“ rinkos tyrimų vadovė Miglė Andrulionytė. Žiūrėkite – ČIA.

Kodėl svarbu ieškoti netradicinių socialinio verslo plėtros galimybių pasakoja socialinių inovacijų ir verslo konsultantas Daniel Hires. Jis trečiajame konkurso etape socialinio verslo ekspertų konferencijoje skaitė pranešimą „How to scale your impact“. Svarbiausi momentai – ČIA.

„Reach For Change“ – ne pelno siekianti organizacija, skatinanti protingų, drąsių ir entuzi-astingų pokyčių lyderių veiklą. Išskirtinių socialinių verslo idėjų autoriams padeda plėtoti inovacijas, dideliu mastu kuriančias geresnį pasaulį vaikams.